پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۱۵۴۴۷
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
بازار ارز با تخلیه هیجانات سیاسی ناشی از سرنگونی پهباد متجاوز آمریکایی،‌ امروز (شنبه) در نخستین روز تابستان، آرام و باثبات بود و قیمت ها اندکی کاهش یافت.
شعارسال: دلالان ارز پس از سرنگونی پهباد آمریکایی در روز پنجشنبه تلاش کردند بازار ارز را متلاطم کرده و قیمت ها را افزایش دهند، اما مدیریت بازار ارز توسط دولت و تخلیه هیجان سیاسی ایجاد شده ناشی از این رخداد، همه برنامه ریزی های سوداگران ارزی را بر باد داد.

بر این اساس، امروز روندی آرام و با ثبات بر بازار ارز حاکم بود و حتی افت اندک قیمت ها نیز مشاهده شد، به طوری که نرخ خرید دلار در صرافی‌های بانکی در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز به ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان و فروش ۱۳ هزار و ۵۰ تومان افزایش یافت. بهای فروش هر یورو نیز به ۱۴ هزار و ۹۵۰ تومان رسید.

میانگین بهای هر یورو در روز کاری پنجشنبه هفته گذشته (۳۰ خرداد) در سامانه سنا ۱۵ هزار و ۳۸ تومان و هر دلار ۱۳ هزار و ۲۳۳ تومان بود.

همچنین حواله فروش در سامانه نیما برای هر یورو ۱۲ هزار و ۵۹۳ تومان و دلار ۱۱ هزار و ۱۷۷ تومان ارزش گذاری شد.

هواپیمای گلوبال هاوک یا rq۴c که یکی از پیشرفته ترین هواپیماهای جاسوسی جهان محسوب می شود در ساعت ۴ و پنج دقیقه بامداد پنجشنبه در حالی که وارد فضای سرزمینی کشورمان شده بود، توسط پدافند هوایی کشورمان مورد هدف قرار گرفت و سرنگون شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 1 تیر 1398 ، کدخبر: 83364607 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین