پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۱۹۴۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
معاون وزیر تعاون از پیشنهاد جدید برای تاسیس بانک تعاونی سهامی عام خبر داد و گفت: در حال حاضر مذاکرات در قالب نظارت هوشمند برای ایجاد تعاونی های اعتبار روستایی در حال انجام است.
شعار سال : محمدجعفر کبیری  درباره مطالبه روز گذشته رئیس اتاق تعاون ایران در مراسم گرامیداشت روز جهانی تعاون، مبنی بر اینکه بانکی در مقیاس بانک توسعه تعاون نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای این بخش باشد، اظهار داشت: در این زمینه به تازگی پیشنهاداتی ارائه کردیم و در حال مذاکره هستیم.
وی با بیان اینکه البته نسبت به افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون برای حمایت از بخش نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است، افزود: در بودجه امسال با کمک مجلس ۱,۰۰۰ میلیارد تومان برای افزایش سرمایه بانک دیده شده است. در عین حال پیشنهاد رئیس اتاق تعاون ایران را برای تأسیس بانک تعاونی سهامی عام داریم دنبال می‌کنیم.
معاون وزیر تعاون تاکید کرد: به هر حال قوانین بانک و بیمه قوانین خاص است که باید با تدبیر لازم اقدام کرد. ضمن اینکه پیش از هر چیز ابتدا باید اعتماد عمومی از دست رفته در حوزه تعاونی‌های اعتباری را با رویکرد شفافیت و نوآوری افزایش دهیم.
کبیری با بیان اینکه قطعاً با ایجاد زمینه شفافیت در حوزه فعالیت تعاونی‌های اعتباری، دولت نیز تمام قد از این رویکرد حمایت خواهد کرد، درباره آخرین وضعیت مذاکره برای تأسیس بانک تعاونی سهامی عام گفت: با توجه به اینکه در دنیا تأمین مالی خرد یکی از بهترین روش‌های تأمین مالی است، ما هم در این زمینه مذاکرات خود را برای تأمین مالی خرد شروع کردیم اما مؤسسات غیرمجاز که برخی از آنها تعاونی‌ها بودند به دلیل سوءنظارت در گذشته، مردم و حاکمیت را بدبین کرده است که در مرحله اول به دنبال بازیابی این اعتماد هستیم.
معاون وزیر تعاون افزود: در حال حاضر گفتگو و مذاکرات در قالب نظارت هوشمند برای ایجاد تعاونی‌های اعتبار روستایی در حال انجام است و در کنار آن موضوع تأسیس بانک تعاونی سهامی عام پیگیری می‌شود که امیدواریم این مذاکرات در سال ۹۸ از نظر کارشناسی به نتیجه برسد.

شعار سال،بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار: 19 تیرماه 1398،کدخبر :4662692،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
0
الکی بانک تاسیس نکنین که یا فردا روز جمعش کنین یا کلاهبرداری کنه وبره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین