پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 17
کد خبر: ۲۲۰۶۹۶
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۴
رئیس اتحادیه صنف تولید کنندگان و تعمیر کنندگان صنایع برودتی تهران اظهار داشت: عمده مشکل صنف صنایع برودتی کمبود مواد اولیه است بطوریکه کمبود کمپرسور کولر های گازی و مورد های (گازهای)خنک کننده، ترموستات یخچال و… زیان اساسی به این صنعت وارد کرده و گرانی بازار نیز از جمله تبعات آن است.

شعارسال: علی جمالی تاکید کرد: در صورت واردات به موقع مواد اولیه ، تولید به چرخش افتاده و راه حل بسیاری از معضلات مانند بیکاری و چرخش اقتصادی پیدا می شود؛ لذا از مسئولان می خواهم در سال رونق تولید به این امر و علل و عوامل رونق آن بیشتر توجه و از کارشناسان این حوزه کمک بگیرند.

وی در بخشی از صحبتهای خود افزود: صنف صنایع برودتی با داشتن ۱۲۰۰ واحد صنفی با پروانه کسب سالهای طولانی است که تولید کننده و تعمیرکننده بسیاری از صنایع برودتی است؛ اما در حال حاضر به جهت گرانی انواع کولر ها و و عدم پشتیبانی بسیاری از برندهای حاضر متاسفانه با مشکلات بیشماری دست و پنجه نرم می کنند.

جمالی ادامه داد: تنها شرکتی که در ایران کولر گازی را مونتاژ می کند ایران رادیاتور است آن هم بایستی کمپرسور را از خارج وارد نماید، اکثر این کمپرسورها امروزه از چین و تحت لیسانس وارد کشور می شود و تعداد قابل توجهی نیز از مرزها توسط افراد نامشخص بدون تضمین واقعی وارد می گردد.

رئیس اتحادیه صنف تولید کنندگان و تعمیر کنندگان صنایع برودتی تهران با اشاره به تقلبی بودن گارانتی محصولات وارداتی بیان داشت: ۸۰ درصد کالاهای وارداتی در این حوزه دارای گارانتی و ضمانت قابل توجه و متعهدی نیست، خریدار در تمام دنیا مورد احترام است و برای هر خریدی که انجام می دهد، شرکت مورد نظر ضمانت تایید صلاحیت آن کالا را برعهده می گیرد؛ ضمن اینکه خدمات پس از فروش آن کالا می تواند ذهن خریدار کالای مشخص شده را آرام نگه دارد؛ اما متاسفانه در کشورمان این آرامش از بابت خرید کالاهایی که قطعاً نیازمند تایید و خدمات پس از فروش هستند نیست.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اتاق اصناف تهران، تاریخ انتشار: 15تیر1398 ، کدخبر: 18825: www.otaghasnaftehran.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین