پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۲۵۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
نهاوندیان گفت: می‌توانیم با حذف بروکراسی‌های اداری یا همان کاغذ بازی‌ها در جهت تسهیل و ترقی فضای کسب و کار قدم برداریم.
شعار سال : حذف بروکراسی اداری و کاعذ بازی ها برای رونق تولیدمحمد نهاوندیان  معاون اقتصادی رئیس جمهور درباره رفع مشکلات تولید در کشور گفت: رفع مشکلات واحد‌های تولیدی در مناطق مختلف یکی از مسائلی است که در بررسی‌های میدانی مورد توجه قرار گرفته و این دیوان سالاری دستگاه‌های مختلف باید به حداقل رسانده شود.
وی با اشاره به تشکیل ستاد تسهیل در وزارت صمت برای رفع مشکلات تولید، ادامه داد: به پیشنهاد وزارت کشور و وزارت صنعت معدن و تجارت کارگرو‌هایی برای رفع موانع تولید و تسهیل این فرایند و همچنین توانمندسازی تولید استان‌ها در شورای عالی هماهنگی اقتصادی تشکیل شده است.
نهاوندیان در ادامه با اشاره به اینکه تولیدکنندگان نباید برای انجام کار‌های اداری خود و اخذ مجوز‌های مربوطه به مراکز استان‌ها و بویژه تهران مراجعه کنند، تصریح کرد: این روند باید در استان مربوطه صورت گیرد تا از این رو مانعی برای فعالیت واحد‌های تولیدی بوجود نیاید.
معاون اقتصادی رئیس جمهور افزود: اهدافی برای تحقق رونق تولید بصورت گسترده و به تفکیک بخش‌های مختلف در سازمان و بخش‌های پیشران در معاونت اجتماعی معین شده است.
نهاوندیان با بیان اینکه طرح‌های تشویقی مختلفی از جمله معافیت‌های بیمه‌ای تا مالیاتی و ... برای تولیدکنندگان در راستای رونق تولید در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: طی بررسی‌های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که محیط کسب و کار بیش از مشوق‌های مالی دارای اهمیت است و باید با حذف بروکراسی‌های اداری یا همان کاغذ بازی‌ها در جهت تسهیل و ترقی فضای کسب و کار قدم برداریم.
وی یادآوری کرد: مسائل مرتبط با محیط کسب و کار در کشور در حال حاضر از جمله اولویت‌های معاونت اقتصادی ریاست جمهوری است که با تصمیمات اتخاذ شده امیدواریم شرایط بهتری در این عرصه بوجود آید.
نهاوندیان با اشاره به اینکه فشار تحریم‌ها بر روی ذخایر ارزی کشور است، تصریح کرد: در چنین شرایطی یکی از مهترین فاکتور‌ها سر و سامان دادن به سبد صادراتی غیر نفتی کشور است و این بحث باید توسط فرهیختگان پیگیری و عملی شود.
معاون اقتصادی رئیس جمهور در پایان اظهار کرد: زمانی به ایران بهتر خواهیم رسید که همه دست در دست هم داده و برای پیشترفت کشورمان در کنار تولیدکنندگانی که عامل اصلی بی اثر کردن تحریم‌ها هستند حرکت کنیم و بجنگیم.

شعار سال،بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 2 مرداد 1398،کدخبر:7011804،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
0
0
سالهاست که این کاغذ بازی و برو بیای اداری دست وپاگیر بوده در همه ادارات
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین