پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۲۲۵۶۳۷
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه 20 درصد کل بدهی بانکی متعلق به 2 نفر است، گفت: هر کدام از این افراد بیش از 10 هزار میلیارد تومان بدهی دارند.
شعارسال: شهباز حسن پور نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 2 نفر مذکور از شرکت های خصوصی هستند، گفت: تاسف بارتر اینکه این افراد از پرداخت بدهی خودداری کرده و در برابر قانون گردن کلفتی می کنند.

وی اقدم این افراد را جنگ با قانون دانست و تصریح کرد: این 2 نفر هم اکنون در بازداشت هستند و پرونده قضائی آنها در دست بررسی است.

عضوستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه وثیقه صادر شده برای این افراد بیش از 10 هزار میلیارد تومان است، افزود: موضوع بدهی های کلان بانکی از جمله پرونده این 2 بدهکار بانکی در جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مطرح شد.

حسن پور گفت:در جلسه مذکور آقای محسنی اژه ای معاون اول قوه قضائیه، آقای منتظری دادستان کل کشور، رئیس کل بانک مرکزی، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و برخی دیگر از مسئولین ارشد سه قوه حضور داشتند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از جامعه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار: 16 مرداد 1398 ، کدخبر: 3980514141 ، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین