پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 17
کد خبر: ۲۲۷۸۳۶
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
رئیس اتحادیه صنف بارفروشان تهران ضمن تشکر از همکاری بی شائبه اداره کل جنوب سازمان امور مالیاتی با صنف متبوع خود بیان داشت: همکاری و همراهی سازمان امور مالیاتی خصوصا مدیر کل مالیات جنوب استان تهران در ارائه اظهار نامه های مالیاتی و پرداخت بموقع آن توسط اعضای صنف بسیار موثر بوده و جای تقدیر و تشکر دارد.

شعارسال:رئیس اتحادیه صنف بارفروشان تهران ضمن تشکر از همکاری بی شائبه اداره کل جنوب سازمان امور مالیاتی با صنف متبوع خود بیان داشت: همکاری و همراهی سازمان امور مالیاتی خصوصا مدیر کل مالیات جنوب استان تهران در ارائه اظهار نامه های مالیاتی و پرداخت بموقع آن توسط اعضای صنف بسیار موثر بوده و جای تقدیر و تشکر دارد.

مصطفی دارایی نژاد رئیس اتحادیه صنف بارفروشان بیان کرد: پرداخت مالیات حقه که بر اساس عدالت باشد از اوجب واجبات است و هیچ کاسبی نمی خواهد از مالیات فرار کند. اگر مالیات بر اساس درآمد محاسبه شود همگی راغب به پرداخت آن هستند. همکاری و همراهی سازمان امور مالیاتی در ارائه اظهار نامه های مالیانی و پرداخت بموقع آن بسیار موثر بود خصوصا مدیر کل جناب دژپسند که ترتیبی اتخاذ داشتند تا نماینده اتحادیه با مشارکت و تعامل سه عضو از اعضای کمیسیون مبادرت به دریافت اظهار نامه مودیان این صنف بنمایند و مودیان در همان مکان توسط کارت بانکی مالیات تعیین شده را واریز کنند.

وی تاکید کرد: تنها صنفی هستیم که بالغ بر ۹۰ درصد اعضای آن اظهار نامه داده اند. شایان توجه است در این مسیر همکاران کمیسیون امور اقتصادی(بیمه و مالیات) اتاق اصناف خصوصاً آقای بخشی، صنف میادین را بسیار همراهی نمودند که جای تقدیر و تشکر را دارد.

دارایی نژاد در ادامه گفت: از سال ها پیش در محاسبه و پرداخت مالیات واحد های صنفی میادین، ملاحظات سهم دانگ هر فردی مشخص نبود و رعایت نمی شد؛ اما با تلاش و کوشش و با نیت رعایت حق و عدالت اکنون سهم هر دانگ هر فردی در میدان معلوم است و بر همان اساس مالیات بررسی، مشخص و محاسبه و به نسبت سهم مالیات می پردازند.

او افزود: در گذشته افراد با دانگ های متفاوت از شش تا سه یا نیم و یا حتی ۷۵ درصد یک دانگ به طور مساوی یعنی شش دانگ کامل مالیات می پرداختند که به حول و قوه الهی این امر با تلاش و کوشش و همکاری هیات مدیره صنف که در تمام کارهایی که به ایشان محول می شود مخلصانه و فی سبیلالله پای کار هستند رفع و رجوع شد.

دارایی نژاد اضافه کرد: در حال حاضر واردکنندگان موز، اعضای بارفروش این اتحادیه را با عنوان خریدار به سازمان امور مالیاتی معرفی می کنند و خود را فروشنده، در حالیکه بارفروشان حق‏العمل کار هستند و عنوان خریدار و معرفی و اعلام آن به سازمان مشکلاتی را پدید آورده، حق العمل کاران تنها ۳ درصد برداشت دارند و سهم و محاسبه خریدار بیش از اینهاست، البته این مهم نیر با همکاری هیات مدیره در حال رایزنی است تا این عزیزان نیز مالیات حقه را بپردازند نه بیش از آن را.

وی با اشاره به یکی از شاهکار های هیات مدیره فعلی در دو ماهه اخیر بیان داشت: سالهای سال این صنف به دو مرکز یعنی شهرداری منطقه ۱۹ و سازمان میادین تره بار، عوارض پسماند پرداخت می کرد، ظلم عیان تر و بالاتر از این چه می شود؟ در حل این بحران از مغز متفکر و خردمند هیات مدیره صنف و همکاری ارگانهای مربوطه کمک گرفتیم تا توانستیم بالاخره ظلمی که از سال ۱۳۷۴ بر این صنف مستولی بود را رفع نماییم.

شعار سال ،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت اتاق اصناف تهران ،تاریخ انتشار 14مراد 98، کدخبر: 1398، www.otaghasnaftehran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین