پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۳۴۳
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۶
با حکم رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، مهدی صادقی نیارکی به سرپرستی معاونت امور صنایع وزارت صمت منصوب شد.رحمانی در این حکم آورده است: انتظار می‌رود با استفاده از تخصص و تجارب ارزشمندتان در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید، موجبات پیشرفت امور را فراهم نمایید.

شعار سال: رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور حکمی، مهدی صادقی نیارکی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت منصوب کرد.

رحمانی در این حکم آورده است: انتظار می‌رود با استفاده از تخصص و تجارب ارزشمندتان در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید، موجبات پیشرفت امور را فراهم نمایید.

گفتنی است، صادقی نیارکی در حال حاضر مدیرکل دفتر صنایع غیرفلزی وزارت صنعت، معدن و تجارت است که این حکم جدید را به عنوان سرپرست معاونت امور صنایع وزارتخانه با حفظ سمت گرفته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین ، تاریخ انتشار7 شهریور 98، کد خبر: 1294368، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین