پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۳۰۵۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷
شهردار مشهد از توافق با بانک شهر بر سر اعطای هزار میلیارد تومان تسهیلات خبر داد.

شعار سال: اگر بانک بتواند به صورت لیزینگی نیز اعتباراتی را در اختیار شهرداری قرار دهد و به شهرداری کمک کند، می‌تواند خدمتی بزرگ به شهر داشته باشد.

محمدرضا کلائی با بیان این مطلب در نشست با مدیرعامل بانک شهر پیرامون « اعطای تسهیلات و خط اعتباری در قالب‌های مختلف» که در دفتر وی برگزار شد، اظهار کرد: با روی کار آمدن پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری، موفق شدیم بخش قابل توجهی از بدهی‌های شهرداری را با بانک‌ها- از جمله بانک شهر- تسویه کنیم. از این رو رویکرد جدیدی در تعاملات شهرداری با بانک حاکم شده است
وی افزود: بر این اساس، تفاهم شد بانک شهر مبلغ هزار میلیارد تومان خط اعتباری در قالب های مختلف در اختیار شهرداری مشهد قرار دهد. این اعتبار در قالب کمک به پیمانکاران، نوسازی بافت فرسوده، خرید اتوبوس و واگن های قطارشهری است.
به گفته شهردار مشهد در این جلسه مقرر شد درخواست شهرداری برای دریافت مبلغ یک هزار میلیارد تومان خط اعتباری ارائه گردد تا بر روی جزئیات بحث و بررسی شود.
کلائی در این نشست بر ضرورت همفکری و هماهنگی بانک شهر با شهرداری تاکید کرد و گفت: اگر بانک بتواند به صورت لیزینگی نیز اعتباراتی را در اختیار شهرداری قرار دهد و به شهرداری کمک کند، می‌تواند خدمتی بزرگ به شهر داشته باشد.
شهردار مشهد در عین حال خاطرنشان کرد: درصدد است تسهیلات گردشگری برای کسانی که اطراف حرم مطهر ساخت و ساز دارند در نظر گرفته شود. شهرداری نیز برای بازپرداخت تسهیلات تعهد لازم را ارائه می دهد.
کلائی اظهار کرد: در این صورت به پروژه‌های نیمه تمام اطراف حرم تسهیلات ارائه می‌شود و تضمین این تسهیلات نیز با شهرداری است. شهرداری نیز سازوکارهای مختلفی برای تضمین پرداخت تسهیلات از سوی سرمایه‌گذاران اطراف حرم دریافت می‌کند.
وی افزود: برای بازپرداخت تسهیلات به بانک از بند "و" استفاده می‌شود. در غیر این صورت طرف حساب بانک در پرداخت بدهی‌ها شهرداری است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، تاریخ 10 شهریور 98، کد مطلب: 181800: www.news.mashhad.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
0
0
شهرمشهد به واسطه وجود حرم مطهر امام رضا (ع) شهر گردشگر پذیری می باشد و باید شهرداری بیش از پیش به آن اهمیت بدهد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین