پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۹۹۱
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس جدید امور اقتصاد کلان این سازمان را منصوب کرد. گفتنی است، پیش از این امینه محمودزاده به‌عنوان رئیس امور اقتصاد کلان سازمان برنامه و بودجه فعالیت می‌کرد. از محمودزاده به‌عنوان یکی از طراحان برنامه اصلاح ساختار بودجه که در ماههای گذشته از سوی سازمان برنامه ارائه شده بود، یاد شده است.

شعار سال: محمد باقر نوبخت در حکمی محمد حسین رحمتی را به‌عنوان رئیس امور اقتصاد کلان سازمان برنامه و بودجه منصوب کرد. این انتصاب بنا بر پیشنهاد معاون اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه صورت گرفته است.

گفتنی است، پیش از این امینه محمودزاده به‌عنوان رئیس امور اقتصاد کلان سازمان برنامه و بودجه فعالیت می‌کرد. از محمودزاده به‌عنوان یکی از طراحان برنامه اصلاح ساختار بودجه که در ماههای گذشته از سوی سازمان برنامه ارائه شده بود، یاد شده است.


بر اساس این گزارش محمودزاده به‌عنوان "مشاور امور اقتصادی" پورمحمدی معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه منصوب شده است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 10 شهریور 98، کد خبر: 2087612، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین