پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۱۳۸۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی، بهداشتی و درمانی استان سمنان در حاشیه ورود وزیر به ایوانکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: در سفر وزیر بهداشت به استان سمنان 40 پروژه در حوزه بهداشت و درمان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان افتتاح می‌شود.

شعارسال: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به‌منظور افتتاح ۴۰ پروژه بهداشتی و درمانی در استان سمنان وارد این استان شد.

 وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در بدو ورود به استان سمنان در گلزار شهدای گمنام شهر ایوانکی حضور یافته و به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، بهداشتی و درمانی استان سمنان در حاشیه ورود وزیر به ایوانکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: در سفر وزیر بهداشت به استان سمنان 40 پروژه در حوزه بهداشت و درمان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها بیان داشت: برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها هزینه‌ای بالغ‌بر 2 هزار و 429 میلیارد ریال صرف شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، بهداشتی و درمانی استان سمنان به تشریح برنامه‌های سفر یک‌روزه وزیر بهداشت و درمان به استان سمنان اشاره کرد و افزود: افتتاح اتاق‌های عمل مرکز آموزشی پژوهشی و درمان بیمارستان امیرالمؤمنین (ع)، افتتاح فاز آموزشی و سالن کنفرانس بیمارستان معتمدی، افتتاح چندین طرح بهداشتی در آرادان ازجمله برنامه‌های این سفر است.

دانائی افتتاح بخش فوق تخصصی کودکان، بخش «وی. آی. پی» و فاز جدید مرکز آموزشی و پژوهشی بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) سمنان را از دیگر طرح‌هایی عنوان کرد که با حضور وزیر بهداشت و درمان در استان افتتاح می‌شود.

وی افزود: افتتاح خوابگاه دخترانه دانشکده پیراپزشکی سرخه و چندین مرکز خدمات جامع سلامت روستایی و خانه بهداشت در استان سمنان از دیگر برنامه‌های این سفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، بهداشتی و درمانی استان سمنان با اشاره به سیاست دولت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر توجه ویژه به موضوع پیشگیری و سبک زندگی سالم در راستای کاهش هزینه‌های درمانی تصریح کرد: افتتاح خانه‌های بهداشت، گامی مهم در این مسیر است.

دانائی عنوان کرد: وزیر بهداشت و درمان از مرکز سوختگی و مرکز غربالگری و درمان سرطان در دست احداث در مرکز استان نیز بازدید می‌کند.

دانائی همچنین در حاشیه کلنگ زنی این پروژه درمانی-آموزشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در گرمسار، اظهار داشت: زیربنای یک هزار و 800 مترمربع است که به‌طور رسمی عملیات اجرایی آن امروز آغاز شد.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود این پروژه در مدت کوتاهی به بهره‌برداری برسد تصریح کرد: هدف‌گذاری انجام‌شده برای اتمام این پروژه درمانی و آموزشی پایان سال 99 است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان به میزان اعتبار برای احداث این پروژه بهداشتی اشاره کرد و گفت: درمجموع برای آماده‌سازی این پروژه 55 میلیارد ریال نیاز است.

دانائی با بیان اینکه این میزان اعتبار برای احداث و تجهیز این پروژه نیاز است افزود: میزان اعتبار برای ساخت این پروژه درمانی آموزشی 45 میلیارد ریال بوده و برای تجهیز نیز 10 میلیارد ریال نیاز است.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ،تاریخ انتشار: 14 شهریور1398،کدخبر: 2090806،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
0
1
افتتاح خانه‌های بهداشت، گامی مهم در این مسیر است
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
1
0
رفت که بخوابه
ناشناس
France
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
1
0
از اون طرح های غیر اولویت دار استانی است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین