پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۷۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۶
نائب رئیس مجلس گفت: بدون تفویض اختیارات لازم به استان‎ها پاسخگویی و مسوولیت بی‌معناست. مسعود پزشکیان ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار کرد: برای اهداف تعیین شده در جهت رونق تولید و افزایش صادرات اختیار لازم است، تفویض اختیار را به استان بدهند تا وظایف را انجام دهیم.,وی با بیان اینکه بدون اختیار پاسخگویی و مسوولیت بی‌معنی است، افزود: لازم است مشکلات هر بخش اعم از صنعت، معدن و کشاورزی به صورت مجزا طرح و در مورد رفع این مسائل ارائه راهکار و برنامه‌ریزی شود.

شعار سال: مسعود پزشکیان ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار کرد: برای اهداف تعیین شده در جهت رونق تولید و افزایش صادرات اختیار لازم است، تفویض اختیار را به استان بدهند تا وظایف را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه بدون اختیار پاسخگویی و مسوولیت بی‌معنی است، افزود: لازم است مشکلات هر بخش اعم از صنعت، معدن و کشاورزی به صورت مجزا طرح و در مورد رفع این مسائل ارائه راهکار و برنامه‌ریزی شود.

پزشکیان تاکید کرد: جنگ اقتصادی بدتر از جنگ ایران و عراق است؛ هر واحد تولیدی که به فعالیت ادامه می‌دهد گلوله‌ای است بر قلب آمریکا و ترامپ که چشم دیدن شکوه جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو مجلس اذعان داشت: برای بررسی اصولی مسائل و کمک به واحدهای تولیدی باید وضعیت فعلی و آینده واحدها احصا و به صورت منظم در جهت برنامه‌ریزی اقدام شود و با ادامه این روال آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند!

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 21 شهریور 98، کد خبر: 13980621000336، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
0
0
مسئولیت کیلوئیی چنده پدر آمرزیده؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین