پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۳۵۷۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۱
رضا رحمانی وزیر صمت گفت: تصور دشمن این بود که تا پایان اسفند 97 تمامی کارخانجات تولیدی کشور تعطیل می شوند و شاهد بیکاری میلیونی کارگران در ایران هستند که توهمی بیش نبود.
شعار سال:وزیر صمت گفت: تصور دشمن این بود که تا پایان اسفند 97 تمامی کارخانجات تولیدی کشور تعطیل می شوند و شاهد بیکاری میلیونی کارگران در ایران هستند که توهمی بیش نبود.

 رضا رحمانی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بم با اشاره به ماهیت جنگ اقتصادی علیه کشور ایران افزود: ۱۷ ماه جنگ اقتصادی علیه کشور آغاز شده و در این شرایط واردات خودرو را ممنوع کردیم اما واردات قطعه توسط دشمن ممنوع و همچنین صادرات مواد خام آزاد و در مقابل صادرات محصول تحریم شده است.

وی تصریح کرد: تصور دشمن این بود که تا پایان اسفند 97 تمامی کارخانجات تولیدی کشور تعطیل می شوند و شاهد بیکاری میلیونی کارگران در ایران هستند که توهمی بیش نبود.

وی با بیان اینکه برخی از صنایع از جمله فولاد و مس در شرایط تحریم رونق گرفته اما در نقاطی از جمله خودرو دچار مشکل شدیم اظهار داشت: روحیه مدیران برای جلوگیری از بیکاری کارگران در شرکت‌های خودروسازی کرمان روحیه رزمندگی و جهادگری الگو گرفته از دوران دفاع مقدس است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: قطعه سازی کرمان به ایران خودرو و سایپا وصل می شود و با بستن چند قرارداد با این شرکت‌ها این منطقه فعال می‌شود.

رحمانی افزود: طرح نهضت ساخت داخل را امسال راه‌اندازی کردیم و طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است تا سال 1400 شمسی به میزان ۱۰ میلیارد دلار واردات را به ساخت داخل تبدیل می کنیم که از این میزان یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار مربوط به خودرو است و باید همه افراد در این زمینه بسیج شوند.

وی گفت: تولید برای وزارت صنعت مهم است و امکانات خوبی در منطقه ارگ جدید بم ایجاد شده و امکانات این منطقه برای کشور سرمایه و قابل توسعه است.

وزیر صمت با اشاره به فرصت خرما در منطقه بم گفت: خرما به عنوان یک برند ملی شناخته می‌شود و در این زمینه می‌توانیم با فراوری و بسته بندی، تولید محصولات متنوع را در برنامه قرار دهیم.

رحمانی تاکید کرد: خرمای بم ظرفیت ارزش افزوده بیشتر را دارد و وزارت صنعت، معدن و تجارت با وجود منابع اندک، اعتباری برای این حوزه تخصیص می‌دهد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:6مهر1398،کدخبر:903844،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
0
0
خیلی هاشون تعطیل شدن و بقیه هم به زور گران فروشی و زد و بند دووم آوردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین