پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۷۳۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از آماده‌باش مدیریت بحران برای اربعین خبر داد و گفت: دستورالعمل ایمنی موکب‌های اربعین جهت ابلاغ به روسای موکب‌ها و الزام به رعایت کامل مفاد آن، به ستاد بازسازی عتبات عالیات ارسال شده است.

شعارسال: رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از آماده‌باش مدیریت بحران برای اربعین خبر داد و گفت: دستورالعمل ایمنی موکب‌های اربعین جهت ابلاغ به روسای موکب‌ها و الزام به رعایت کامل مفاد آن، به ستاد بازسازی عتبات عالیات ارسال شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، «اسماعیل نجار» روز شنبه درباره تدابیر سازمان مدیریت بحران برای راهپیمایی اربعین اظهار داشت: با توجه به حذف اخذ ویزای ورود به کشور عراق و پیش‌بینی افزایش زائران اربعین حسینی و با عنایت به شرایط جوی و احتمال وقوع حوادث در زمان برگزاری این مراسم، به منظور خدمات‌رسانی شایسته به هموطنان عزیز و پیشگیری از حوادث و کاهش آسیب‌پذیری، در جلسه ستاد مرکزی اربعین حسینی با حضور وزیر کشور تصمیمات لازم اتخاذ و ابلاغ شد.

وی افزود: «دستورالعمل ایمنی موکب های اربعین» جهت ابلاغ به روسای موکب‌ها و الزام به رعایت کامل مفاد آن، به ستاد بازسازی عتبات عالیات ارسال شده است.

معاون وزیر کشور ادامه داد: تامین ایمنی و افزایش آمادگی شهرهای مرزی در برابر حوادث طبیعی احتمالی از جمله وظایفی است که بر عهده سازمان مدیریت بحران کشور است.

نجار با بیان اینکه مدیران کل بحران‌های دو استان ایلام و خوزستان به عنوان دو استان دارای پایانه‌های مرزی فراخوانده و موارد لازم به آنان گفته شده‌ است، ادامه داد: تیم‌های مدیریت بحران در این استان‌ها از مدتی قبل به حالت آماده‌باش کامل درآمده و تجهیزات مورد نیاز نیز در اختیارشان قرار گرفته است تا در صورت بروز حوادث طبیعی احتمالی از آماده‌باش نسبی و قابل قبولی برخوردار باشند.

دبیر ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران با بیان اینکه آماده‌باش مدیریت بحران برای اربعین تا بازگشت موج زائران از کشور عراق ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: مدیریت بحران تمام امکانات و توان خود را برای خدمت به زائران عتبات به کار بسته است.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایرنا ،تاریخ انتشار: 13 مهر1398،کدخبر: 83503387،www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
0
0
ایشالا سفرشون بی خطر باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین