پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۸۲۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۴
نه دفتر عضو جنبش عدالتخواه دانشجویی طی نامه‌ای از پاسخگو نبودن رئیس رسانه ملی نسبت به عملکرد خود انتقاد کردند.

شعار سال: در قسمتی از نامه خطاب به رئیس رسانه ملی آمده است: چنان که مستحضرید یکی از سفارشات موکد مقام معظم رهبری به مسئولان کشور حضور در دانشگاه‌ها جهت پاسخگویی پیرامون عملکرد خویش و همچنین دریافت ایده‌ها و پیشنهادات دانشجویان است. با این حال و با گذشت حدود سه و نیم سال از دوره مسئولیت کنونی شما و با وجود دعوت‌های متعددی که دانشجویان از جنابعالی به عمل آورده‌اند؛ متاسفانه تمامی دعوت‌ها مورد بی‌اعتنایی قرار گرفته و فرمان رهبری نیز از جانب شما بر زمین مانده است.

تشکل‌های عدالتخواه در قسمتی از نامه خود تاکید کرده‌اند: با یک بررسی ساده از برنامه‌ها و دیدار‌های شما به وضوح مشخص است که این شانه خالی کردن از پاسخگویی به دلیل کمبود وقت نیست؛ که اگر چنین بود نیز به هیچ وجه توجیه مناسبی نبود. به‌یقین شایسته نیست فردی که خود را از زمره ولایتمداران می‌داند، اینگونه دستور رهبری مبنی بر حضور مسئولین در دانشگاه‌ها را به حال خود واگذارد.

در بخش دیگری از این نامه تاکید شده است: تشکل‌های دانشجویی امضاکننده این نامه از جنابعالی و معاونین‌تان به‌خصوص معاونت محترم سیما، معاونت محترم امور استان‌ها و معاونت محترم سیاسی دعوت می‌کنند تا با حضور در جلسه‌ای به میزبانی یکی از تشکل‌های دعوت‌کننده که خود در انتخاب آن مختارید، به این رویه ناصواب پایان داده و پس از مدت‌ها پاسخگوی عملکرد چندین ساله خویش و شنوای گلایه‌ها و پیشنهادات دانشجویان باشید.

در پایان این نامه آمده است: امید آنکه مسئولان سازمانی که امام راحل آن را به مثابه یک دانشگاه عمومی و گسترده می‌نگریست در دانشگاه حضور پیدا کرده و رو به سوی دانشجویان از میزان تحقق مطالبات امام و رهبری در این سازمان سخن به میان آورند. باشد که این اقدام سازمان صداوسیما را قدمی به یک «دانشگاه عمومی» نزدیک‌تر کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 17 مهر 98، کد مطلب: 797030: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
0
0
روزی سگی به شیری گفت :با من کشتی بگیر. شیر سر باز زد.سگ گفت:نزد تمام سگان خواهم گفت که شیر از مقابله با من می هراسد. شیر گفت :سر زنش سگان را خوشتر دارم از این که شیران مرا شماتت کنند که با سگی کشتی گرفته ام!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین