پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۹۰۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
در پی بارش شدید باران در گیلان و وقوع سیل در برخی شهرستان‌های این استان استاندار گیلان به معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، دستور داد با فوریت، به وضعیت مردم مناطق سیل‌زده رسیدگی، از مناطق یادشده به‌صورت میدانی بازدید و اقدامات انجام‌گرفته را به وی گزارش کند.

شعار سال: ارسلان زارع امروز به دنبال بارندگیهای که از شب گذشته آغاز شده و خسارتهایی به مناطقی از استان وارد آورده، به معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری دستور داد هرچه سریع‌تر پیگیریهای لازم برای رفع مشکلات ناشی از تخریب پلها و نیز برقراری شرایط عادی را انجام دهد و همچنین به صورت میدانی، از مناطق خسارت دیده همچون تالش، بازدید کند.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین به مدیرکل بحران مدیریت بحران نیز دستور داد تا از مناطق خسارت دیده و مواجه با طغیان و آبگرفتگی شرق گیلان همچون رودسر، لنگرود و املش بازدید و نتیجه بررسی‌ها را به وی گزارش کند.

وی از ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان گیلان نیز خواست مدیریت هماهنگی اقدامات بین دستگاه‌های اجرایی، هلال احمر و شهرداری ها را عهده دار شود و به فرمانداران و بخشداران نیز تاکید کرد از تمامی ظرفیتها برای رفع مشکلات بوجود آمده، استفاده کنند.

استاندار گیلان به مردم اطمینان داد که خدمتگزاران آنان، برای برقراری شرایط عادی در مناطقی که خسارتهایی به آنجا وارد شده، نهایت اهتمام خود را انجام میدهند و در عین حال از عموم شهروندان نیز خواست از استقرار در حریم رودخانهها و مسیلها خودداری کنند.

بیشترین میزان بارش در شهرستانهای املش با ۲۳۷ میلیمتر، رودسر با۲۰۰ میلیمتر و در غرب استان نیز رضوانشهر ۱۲۷میلیمتر و تالش با ۱۲۰ میلیمتر بوده که در مدت کمتر از ۲۴ ساعت گزارش شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 21 مهر 98، کد مطلب: 98072115834: www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
0
0
فوری تر از فوری مردم تا میان از مصیبت سال قبل رها بشن گیر سال جدید میفتن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین