پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۴۱۱۹۵
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۸
مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران گفت:حدود ۸۰ درصد از مواد اولیه مورد نیاز تولید این صنعت از سایر کشورها تامین می شود.

شعارسال: احمد مجیدی، گفت: در حال حاضر در کشور سه کارخانه تولید شمش آلومینیوم وجود دارد که این شرکت را شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو)، المهدی و شرکت آلومینای ایران تشکیل می دهند و مواد اولیه خود را از خارج از کشور تامین می کنند.

وی، تصریح کرد: شرکت آلومینیوم ایران درحال حاضر با حداکثر ظرفیت خود درحال تولید است و با راه اندازی 72 دیگ بازسازی شده، امیدوار هستیم که 12500 تن محصول بیشتری تولید کنیم.

مجیدی افزود: هدف شرکت آلومینیوم ایران رسیدن به تولید 180 هزار تن شمش و شمش آلیاژی در پایان سال جاری است و امید است که این میزان تولید شود.

مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران اظهار داشت: شمش آلومینیومی که درحال حاضر تولید می شود، نیاز صنایع پایین دستی را تامین می کند و مازاد آن به خارج از کشور صادر می شود که درمجموع سه کارخانه مذکور تا پایان سال جاری 250 هزار تن شمش را تولید خواهند کرد.

وی ، درمورد حمایت دولت از صنعت آلومینیوم بیان کرد: دولت حداکثر تلاش خود را درجهت حل مشکلات صنعت آلومینیوم به کار گرفته است و حمایت های لازم را انجام می دهد.

مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران تصریح کرد: تامین مواد اولیه از سایر کشورها به دلیل تحریم ها، موجب شده که مواد اولیه با قیمت بالاتری درمقایسه با شرایط عادی، خریداری و حمل شود.

وی اظهار داشت: شرکت آلومینیوم ایران پس از هشت سال که متحمل ضرر شده بود در سال گذشته به سوددهی رسید که این روند سوددهی در سال جاری نیز ادامه دارد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اقتصادآنلاین، تاریخ انتشار: 30مهر1398 ، کدخبر: 389385: www.eghtesadonline.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین