پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۴۳۱
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۷
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات:«روز اول در اجلاس امنیتی مونیخ در خصوص امنیت سایبری صحبت کردم. سپر امنیتی فضای مجازی ایران با نام «دژفا» بر سر زبان‌ها افتاد. خیلی‌ها از کشور ما خواستند که در حوزه امنیت سایبری کمکشون کنیم.در ادامه می توانید این گزارش را کامل مطالعه نمایید.
شعار سال:محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«روز اول در اجلاس امنیتی مونیخ در خصوص امنیت سایبری صحبت کردم. سپر امنیتی فضای مجازی ایران با نام «دژفا» بر سر زبان‌ها افتاد. خیلی‌ها از کشور ما خواستند که در حوزه امنیت سایبری کمکشون کنیم.

روز دوم و سوم در نمایشگاه شهر هوشمند شرکت کردم. علاقه‌مندی ایران در یک افق روشن را گفتم که میزان co2 در کلانشهری مثل تهران با این فناوری‌ها تا ۳۰ درصد کاهش یابد.

با توافق با سه وزیر محترم قطری، قرار شد به زودی شرکت‌های فناوری ایرانی برای حضور و کسب سهم از بازار جام جهانی ۲۰۲۲ به قطر بروند.»

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی جماران،تاریخ انتشار:9آبان1398،کد خبر:1284759،www.jamaran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین