پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۶۹۳
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
در رابطه با محمد جواد ، شخصیت دو قطبی پیدا کردم. گاهی خیلی از کارش خوشم می یاد و گاهی هم خیلی بدم میاد . مثل همین خبر حاضر. آخه وقتی خودت می دونی مالکیت طیف معینی از باند در اختیار صدا و سیماست و شما باید با اقدام حقوقی ، و پیش بینی قبلی ، اقدام به باز پس گیری اون می کردی، چرا توپ رو توی زمین کس دیگر می اندازی . بقول شمالی ها برای باد ، گرز می کشی!!! محمد جواد چون، اگه با همین فرمون پیش بری، صدا و سیما مجازه طبق مالکیتی که در اختیار داره ، ضرف چند سال آینده اقدام به فروش اینترنت روی پهنای باند خودش کنه. دقیقا مثل یک اپراتور. منتظر احوال پرسیات هستم دادچ.

شعار سال: محمدجواد آذری جهرمی در توییتی در پاسخ به یک خبرنگار نوشت: مسئولیت پذیریم، تلاش هم کردیم، مصرف نسبت به یک اسفند ۲/۵ برابر شده، از اول هفته نصب ۸۰۰ هزار پورت vdsl در تهران آغاز شده که یکماهه تموم میشه. موبایل رو ارتقا دادیم اما شبکه موبایل فرکانس نیاز داره که فعلا در اختیار صداوسیماست و تا فرکانس آزاد نشه، دیگه ظرفیت بالاتر نمیره.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار 13 فروردین 99، شماره: 3640076

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین