پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۴۴۲۵۵
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
رضا رشیدپور با انتشار تصویری مدعی شد هکر‌ها به حساب بانکی او حمله و آن را خالی کردند.

شعارسال: رضا رشیدپور مجری سرشناس رسانه ملی با انتشار پستی در توئیتر مدعی شد هکر‌ها با حمله به حساب بانکی او، پول‌هایش را سرقت کردند. هنوز هیچ منبع رسمی به این ادعای رضا رشیدپور واکنش نشان نداده و آن را تایید یا رد نکرده است. طبق ادعای آقای مجری هکر‌ها از طریق نفوذ به همراه بانک او به اطلاعات محرمانه و پول‌های موجود در حساب بانکی‌اش دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را سرقت کردند. رشیدپور صحبتی از مبلغ پول به سرقت رفته از خود را بیان نکرده است.

رضا رشیدپور در توئیتر خود نوشت: گمانم اخبار هجوم هکر‌ها به حساب‌های بانکی را شنیده‌اید. توئیت کردم تا بیشتر اطلاع‌رسانی شود. البته من پول چندانی در حسابم نبود. ابهام ماجرا عدم توضیح شفاف مسئولان گرامی‌ست. منتظریم.

 

                                          

 

 

تعداد بازدید : 1

رئیس پلیس فتای تهران: هک حساب‌های بانکی کذب محض است

 مورد مطرح شده احتمالا از طریق فیشینگ (هک کردن) یا درگاههای جعلی بوده است.

بانک تجارت اعلام کرد تمامی سامانه‌های الکترونیکی بانک تجارت ایمن هستند

با بررسی مشکل اعلامی رضا رشیدپور , مجری صدا و سیما در یکی از شبکه‌های اجتماعی بر روی همراه بانک وی، بروز احتمال هرگونه نقص امنیتی و فیشینگ حساب این مشتری منتفی شناخته شد.

حمله بانکی جیب ۷۰۰نفر را خالی کرد!

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی، در حساب شخصی خود در توئیتر نوشت: «پنجشنبه از حسابم در بانک ... سه میلیون تومان کسر شد. پیگیری کردم و کارتم را سوزاندم. پیگیری نشان داد حسابم هک شده و به فلان آدرس بروم با پرینت حساب. آمدم دادسرا و صف شکایت تا بیرون مجتمع آمده. ظاهرا یک حمله بزرگ بانکی اتفاق افتاده. بیش از ۷۰۰ نفر اینجایند.»

احضار رضا رشیدپور و بابازاده به پلیس فتا

سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ : پس از انتشار رشته توئیتی که توسط بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در کشور انجام شد، وی به پلیس فتا تهران بزرگ احضار شد تا درباره اقدامش توضیح دهد.

وی متوجه برداشت اشتباه خود شد و با ارشاد‌هایی که صورت گرفت در آخر قرار بر این شد که توئیت این خبرنگار اصلاح و یا حذف شود.

مشخص شد که وی دچار اشتباه شده و برداشت درستی از موضوع هک و هکری، ندارد.

با تنظیم شکایت نامه‌ای برای رسیدگی به مشکل بابازاده اقدام شد.

در حال پیگیری پرونده رضا رشیدپور نیز هستیم و حسب دستور قضایی قرار است تا این فرد به پلیس فتا احضار شود و در خصوص اظهار نظر او موضوع بررسی شود.

اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی شعار سال (برگرفته از فضای مجازی)

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین