پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۴۳۹۷
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
استاندار گیلان با تصریح اینکه باید سرمایه گذاران را امیدوار کنیم، از دستگاه های مربوطه خواست روند صدور مجوزهای مرتبط با طرح های سرمایه گذاری و استعلام ها، طولانی نشود.

شعار سال: ارسلان زارع  استاندار گیلان در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری اظهار داشت : موضوع اشتغال یکی از مهمترین دغدغه‌هایی است که همواره در نقطه توجه و چاره اندیشی مسئولان قرار دارد.

وی با بیان اینکه برای توسعه اشتغال باید به سمت تقویت کارآفرینی و حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی گام برداریم ،گفت: حمایت هر چه بیشتر از کارآفرینان بخش خصوصی بهترین و موثرترین راه برای رسیدن به توسعه پایدار است.

زارع خاطرنشان کرد: دولت و بخش خصوصی هرکدام به تنهایی و جداگانه قادر به حل مشکلات خود نیستند، بلکه باید در کنار هم و در سایه تعامل ها نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.

وی با اشاره به حدود ۲۰۰ طرح نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد در گیلان که حجم سرمایه‌گذاری بالایی دارند ،گفت: اجرای این طرح ها بیش از سه هزار فرصتی شغلی ایجاد می کند ، از همین رو باید از سوی دستگاه های مرتبط برای رفع موانع این واحدها و ارائه راهکارهای عملی چاره اندیشی شود.

وی گفت: باید تلاش شود تا اشتغال استان به اشتغالی دائم،پایدار و تمام وقت تبدیل شود.

زارع با اشاره به محدودیت های قانونی در برخی بخش ها،یادآور شد: محدودیت ها به معنای ممنوعیت نیست، به همین سبب باید در جهت توسعه فضای کسب و کار و کاهش چالش های حوزه سرمایه گذاری ، با تمکین از قانون در اجرای سیاست ها و اجرای فعالیت های توسعه محور با انعطاف بیشتری گام برداریم و راهکاری عملیاتی ارائه دهیم.

استاندار گیلان  آشنایی کامل مدیران با قوانین و مقررات بخش های مرتبط را امری مهم خواند که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: گیلان در بخش سرمایه گذاری جزو استان‌های پیشروست، با این وجود لازم است تا با رعایت قوانین و مقررات و صدور مجوزهای لازم، زمینه تسهیل امور برای سرمایه گذاری مهیا شود .

وی روند طولانی استعلام ها و نامه نگاری های اداری را موجب دلسردی سرمایه گذار و ناامیدی از اجرای طرح دانست و گفت: تامین امنیت سرمایه گذاری تلاشی موثر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان رهنمود مقام معظم رهبری است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 20 آبان 98، کد مطلب: 922685: www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین