پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۲۴۴۸۱۵
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۴
سعید زرندی معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت، افزایش نقدینگی را نیاز صندوق‌های حمایتی صنایع برای توسعه فعالیت‌ها عنوان کرد.

شعار سال:معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت، افزایش نقدینگی را نیاز صندوق‌های حمایتی صنایع برای توسعه فعالیت‌ها عنوان کرد.


*** نیاز صندوق‌های حمایتی صنایع

 سعید زرندی در نشستی مشترک با مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته، اظهار داشت:

صندوق‌های حمایتی صنایع تولیدی و صنعتی برای افزایش بازدهی فعالیت‌ها و توسعه اقدامات و تسهیلات‌دهی و ضمانت طرح‌ها هر سال باید سرمایه خود را افزایش دهند و لازم است بودجه آن در برنامه‌های بودجه‌ای هر سال دیده شود.

معاون طرح و برنامه وزیر صنعت ، معدن و تجارت ادامه داد:

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در سال ۹۷ و ۶ ماه ابتدایی سال ۹۸ بسیار خوب و موفق عمل کرد و لازم است از سوی دستگاه‌های مالی حمایت شود.


*** تشریح فعالیت‌های صندوق در ۶ ماهه سال ۹۸

نقی‌پور با تشریح فعالیت‌های حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در ۶ ماهه سال ۹۸، اظهار داشت:

در زمینه اعطای تسهیلات مالی در این مدت نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۸۰ درصدی و در زمینه صدور ضمانت‌نامه رشد ۱۵ درصدی را تجربه کردیم.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته افزود : عملکرد صندوق به لحاظ ریالی در ۴ سال گذشته در زمینه تسهیلات اعطایی بیش از۱,۵ برابر کل عملکرد ۱۶ سال گذشته است.

وی تصرح کرد: برای پوشش تسهیلات‌دهی و حمایت از یک درصد صنایع پیشرفته کشور، به حدود ۷ هزار میلیارد ریال تزریق نقدینگی از سوی منابع مالی نیاز داریم.

 گفتنی است در این نشست تفاهمات خوبی در زمینه توسعه عملکرد صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته به عمل آمد تا صندوق در منظومه فعالیت‌های آتی وزارت صمت نقش موثر تری ایفا کند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع،تاریخ انتشار:21آبان1398،کد خبر:148698،sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین