پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۴۹۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
مشخص نیست نامنی با چه ادله‌ای خود را به عنوان کاندیدای کرسی آسیایی معرفی کرده و همین تصمیم شائبه‌های فراوانی را به همراه داشته است.

شعار سال: مجمع انتخاباتی کنفدراسیون تنیس آسیا اول دسامبر در هند برگزار می شود. طبق روال مجامع انتخاباتی، قرار است رئیس کنفدراسیون آسیا برای چهار سال آینده مشخص شود.

آنیل خانا از هند اکنون ریاست کنفدراسیون قاره آسیا را بر عهده دارد که کمتر از یک ماه پیش در انتخابات فدراسیون جهانی، کاندیدا بود. وی تبلیغات و هیاهوی فراوانی را ایجاد کرد و وعده داد در صورت پیروزی یک دوره از رقابتهای گرنداسلم جهانی را به آسیا خواهد آورد اما در رقابت با دیوید هگرتی آمریکایی قافیه را باخت.

برای ریاست کنفدراسیون تنیس آسیا سه کاندیدا از کشورهای ازبکستان، تایلند و سریلانکا کاندید شده اند و با توجه به قدرت اقتصادی و رایزنی آنها شاهد انتخابات داغی خواهیم بود.

در این انتخابات همانند روال همیشگی برای اعضای هیات رئیسه و سایر کمیته های کنفدراسیون تنیس آسیا نیز شاهد برگزاری انتخابات خواهیم بود. از ایران مجید شایسته رئیس اسبق فدراسیون، عضو هیات رئیسه آسیا است اما با توجه به اینکه از سمت ریاست فدراسیون کنار رفته، ظاهرا قرار است فرد دیگری به جای او در این انتخابات حاضر شده و کاندیدا شود.

در حال حاضر فدراسیون با سرپرست اداره می شود و وضعیت برگزاری انتخابات نامعلوم و بلاتکلیف است اما برای دوره آتی انتخابات کنفدراسیون آسیا در کمال تعجب، احمد نامنی سرپرست فدراسیون خود را به عنوان کاندیدای هیات رئیسه معرفی کرد که جای ابهامات بسیار دارد.

نامنی اکنون سرپرستی این فدراسیون را بر عهده دارد و در دوران حضور موقتی اش مهمترین وظیفه وی فراهم کردن زمینه برگزاری انتخابات برای فدراسیون است اما وی که در خوشبینانه ترین حالت نهایتا 6 ماه در این فدراسیون حضور خواهد داشت، خود را برای کرسی آسیایی معرفی کرده که حداقل 4 سال اعتبار خواهد داشت و در آن تصمیمات کلیدی و کلی برای تنیس آسیا اتخاذ خواهد شد.

از سوی دیگر نامنی در حالی خود را برای این پست نامزد کرده که روز گذشته اعلام کرده بود که قصد نامزدی ندارد! نامنی در گفتگو با فارس درمورد انتخابات آینده کنفدراسیون تنیس آسیا و اینکه برنامه فدراسیون تنیس چیست، گفت: یکسری پیشنهادات داریم و رایزنی‌های خود را با کشورهای دیگر هم آغاز کرده‌ایم. برای معرفی نامزد هم در حال جمع‌بندی هستیم.

سرپرست فدراسیون تنیس که بیش از دو ماه از سرپرستی‌ش سپری شده، در مورد اینکه آیا خودتان در انتخابات کنفدراسیون تنیس آسیا نامزد خواهید شد؟ گفت: نه، من برنامه‌ای ندارم.

ظاهرا آقای سرپرست قصد داشته کاندیداتوری خود در انتخابات را مخفی کند! مشخص نیست نامنی با چه ادله ای خود را به عنوان کاندیدای کرسی آسیایی معرفی کرده؛ آن هم در شرایطی که هیچ تخصصی در این رشته ندارد و حضور موقتی در این فدراسیون خواهد داشت. تصمیمی که این ذهنیت را بوجود می آورد که احتمالا حضور در فدراسیون تنیس به مذاق آقای سرپرست خوش آمده و قصد دارد همانند سایر کارمندان وزارتی ورزشی که در فدراسیون ها ماندنی شدند، در تنیس بماند.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت مشرق، تاریخ 22 آبان 98، کد مطلب: 1009779: www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
0
کار همیشگیشونه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین