پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۵۴۶
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵
وحید ضیائیان احمدی مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان‌جنوبی گفت: ۶ تن زرشک خشک از ابتدای فصل برداشت به کشور ترکیه صادر شده است.

شعار سال:مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان‌جنوبی گفت: ۶ تن زرشک خشک از ابتدای فصل برداشت به کشور ترکیه صادر شده است.

وحید ضیائیان احمدی اظهارکرد: از ابتدای فصل برداشت زرشک تاکنون ۶ تن زرشک خشک از خراسان‌جنوبی به کشور ترکیه صادر شده است و امیدواریم در هر دوره برداشت میزان صادرات این محصول نسبت به گذشته افزایش و برای استان سودآوری داشته باشد.

مدیرسازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی با اشاره به میزان خرید توافقی محصول استراتژیک زرشک بیان‌کرد: از ابتدای فصل برداشت تاکنون ۳۵۰ تن زرشک از کشاورزان و زرشک‌کاران خراسان‌جنوبی توسط تشکل‌ها و اتحادیه‌های روستایی خریداری شده است.

ضیائیان احمدی ادامه‌داد: در زمینه خرید زرشک به جز در منطقه سربیشه در سایر شهرستان‌های خراسان‌جنوبی مشکل خاصی نداشتیم.

وی افزود: بیشترین خرید را از شهرستان قائ داشته‌ایم و پس از آن شهرستان درمیان پیشتاز فروش محصول استراتژیک زرشک به صورت توافقی بوده است که امیدواریم این اقدام برای کشاورزان خراسان‌جنوبی و زرشک کاران منطقه مایه خیر و برکت باشد.

مدیرسازمان تعاون روستایی خراسان‌جنوبی گفت: به نظر می‌رسد که از این تاریخ به بعد به واسطه نزدیک شدن به فصل اتمام برداشت محصول زرشک خرید چندانی وجود نداشته باشد.

گفتنی است در راستای حمایت از زرشکاران خراسان‌جنوبی و کوتاه کردن دست دلالان و واسطه‌گران هر کیلو زرشک به قیمت حدأقل ۱۰ هزار تومان از کشاورزان منطقه به صورت توافقی خریداری شده است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:28آبان1398،کد خبر:4775576،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین