پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۹۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۵
پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از احتمال ارائه وام 200 میلیون تومانی به رانندگان اتوبوس‌‌های فرسوده بخش خصوصی خبر داد.

شعار سال:مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از احتمال ارائه وام 200 میلیون تومانی به رانندگان اتوبوس‌‌های فرسوده بخش خصوصی خبر داد.

احتمال ارائه وام 200 میلیون تومانی به رانندگان اتوبوس‌‌های فرسوده

پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، درباره تغییر قیمت سوخت و تأثیر آن برای استفاده شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس، اظهار داشت: قطعاً با افزایش قیمت بنزین پیش‌بینی می‌شود که استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس افزایش یابد که البته میزان استفاده بستگی به شرایطی حمل و نقل، تعداد ایستگاه‌ها و دسترسی آن دارد.

وی افزود: در حال حاضر پایتخت 5500 ایستگاه اتوبوسرانی، 240 خط معمولی و 10 خط بی‌آر‌تی دارد که جهت ارائه خدمات بیشتر به شهروندان لازم است برنامه‌های بیشتری اجرایی شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: بر اساس شواهد میدانی در حال حاضر در برخی خطوط مانند خط یک و هفت افزایش تعداد مسافران مشهود بوده البته باید یک ماه از افزایش نرخ بنزین بگذرد تا برآورد دقیق مسافران اتوبوس را داشته باشیم و به دلیل اینکه شرایط برای اتوبوسرانی متفاوت‌ از مترو است و ورود و خروج مسافران آنلاین ثبت نمی‌شود نمی‌توانیم اکنون آمار دقیقی داشته باشیم.

سنندجی در پاسخ به اینکه چه تسهیلاتی برای رانندگان بخش خصوصی با توجه به افزایش نرخ سوخت دارید، گفت: با توجه به جلساتی که در سازمان شهرداری‌ها برگزار شد پیشنهاداتی همچون نوسازی، بازسازی، تعویض مخازن و معیشت کارکنان مطرح است که البته برنامه‌ریزی‌های آن کشوری بوده و در صورت تصمیم‌گیری نهایی برای شهر تهران اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بازسازی اتوبوس‌ها در اولویت است، گفت: با شرکت‌های سازنده اتوبوس جهت ارائه خدمات مذاکره می‌شود همچنین قرار است وامی تا سقف 200 میلیون تومان با سود پایین جهت نوسازی اتوبوس‌های فرسوده در اختیار رانندگان اتوبوس های فرسوده بخش خصوصی قرار گیرد که همه این برنامه‌ها به صورت یک بسته در صورت تصویب ارائه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت:‌در جلسه سازمان شهرداری‌ها همچنین دستورالعملی تهیه شد که بر اساس مصوبات شورای اقتصاد، دولت پیگیری نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی از محل مابه‌التفاوت قیمت سوخت انجام دهد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:1آبان1398،کد خبر:13980829000617،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
0
0
یکی از علت های اصلی آلودگی هوا همین اتوبوسهای فرسوده است
ولی با 200 تومن هم کاری نمیشه کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
0
0
تعداد اتوبوس های فرسوده در سطح شهر بسیار زیاده و این باعث آلودگی شهر میشه ، نوسازی باید بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین