پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۸۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱
استاندار گیلان با اشاره به جایگاه نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و فرامنطقه ای، گفت: دستاوردهای نیروی دریایی مصداق تحقق اقتصاد مقاومتی در نیروهای مسلح است.

شعارسال: ارسلان زارع صبح چهارشنبه در مراسم روز نیروی دریایی که در فرماندهی ناوگان شمال در بندرانزلی برگزار شد با اشاره به اینکه هفتم آذر یادآور آزادگی و غیرت فرزندان ایران اسلامی در دفاع و صیانت از مرزهای این سرزمین است، اظهار کرد: نیروی دریایی به عنوان حافظ حریم آبی ایران در دوران دفاع مقدس به ویژه هفتم آذر نقش مهمی داشته است.

وی به رشد نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۰ سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: دستاوردهای نیروی دریایی به واسطه ایثار و از خودگذشتگی دریادلان به دست آمده و سبب ایجاد موقعیت خوب در منطقه و جهان شده است.

استاندار گیلان با تاکید براینکه حضور هوشمندانه و مقتدرانه در آب‌های فرامنطقه‌ای و خطوط مواصلاتی، موفقیت در ماموریت‌های داخلی و بین‌المللی از دیگر دستاوردهای نیروی دریایی در طول سال های گذشته بوده است، گفت: این نیرو به عنوان یک نیروی راهبردی برای حفظ اقتدار این مرز و بوم در راستای دفاع از حریم آبی کشور در آب های آزاد حضور دارند.

وی با اشاره به پیشرفت های ایران اسلامی در زمینه دریایی، بیان کرد: این دستاوردها در سایه ایمان، تکیه به توانمندی های داخلی به دست آمده که مصداق عینی تحقق اقتصاد مقاومتی در نیروی های مسلح است.

زارع در ادامه به ارتقای روابط ایران با کشورهای حاشیه دریای خزر اشاره و بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های این منطقه تاکید کرد و ادامه داد: باید سهم بنادر مهم و استراتژیک در دریای خزر و به ویژه کشورمان در توسعه تجارت دریایی را افزایش دهیم.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 6آذر1398 ، کدخبر: 4782254: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
0
0
این نیرو به عنوان یک نیروی راهبردی برای حفظ اقتدار این مرز و بوم در راستای دفاع از حریم آبی کشور در آب های آزاد حضور دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین