پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۴۷۰۷۱
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲
احتمال پاس شدن چک در استان گیلان بیشتر از دیگر استان‌های کشور است.

شعار سال: در مهر ماه سال امسال در بین استان‌های کشور، بیشترین نسبت تعداد چک‌های وصولی بـه کل چک‌های مبادله‌ای، متعلق به استان گیلان و البرز بوده؛ به طوری که در این استان‌ها به ترتیب ۹۳٫۸ و ۹۲٫۶ درصد چک‌ها وصول می‌شود.

بر اساس آمارهای منتشره از سوی بانک مرکزی در مهر ماه سال جاری در کل کشور ۷٫۳ میلیون فقره چک به ارزشی بالغ بر ۸۴٫۴ هزار میلیارد تومان مبادله شده که معادل ۶٫۷ میلیون فقره چک به ارزش ۷۴ هزار میلیارد تومان وصول و ۶۱۸ هزار فقره چک به ارزشی بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان برگشت داده شده است.

در مهر ماه سال امسال در بین استان‌های کشور، بیشترین نسبت تعداد چک‌های وصولی بـه کل چک‌های مبادله‌ای، متعلق به استان گیلان و البرز بوده؛ به طوری که در این استان‌ها به ترتیب ۹۳٫۸ و ۹۲٫۶ درصد چک‌ها وصول می‌شود.

نسبت چک‌های وصولی به مبادله‌ای در استان‌های کشور در مهر ماه ۹۸

همچنین در ماه مذکور در بین استان‌های کشور احتمال برگشت خوردن چک در استان کهگیلویه وبویراحمد بیشتر بوده است.

بررسی آمارها نشان می‌دهد بیشترین نسبت تعداد چک‌های برگشتی به کل چک‌های مبادله‌ای به استان کهگیلویه وبویراحمد تعلق دارد، در مهر ماه امسال ۱۵٫۳ درصد چک‌های مبادله شده در این استان برگشت داده شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت تجارت نیوز، تاریخ 7 آذر 98، کد مطلب: -: www.tejaratnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین