پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۵۰۳۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵
شرکت بازرگانی دولتی مناقصه حمل و نقل و توزیع کالاهای اساسی را که هفته گذشته در حضور نمایندگان شرکت‌کننده در این مناقصه و سازمان بازرسی کل کشور برگزار و برندگان آن مشخص شده‌بودن، بدون ذکر دلیل ابطال و اعلام کرد این مناقصه دوباره برگزار می‌شود.

شعار سال:شرکت بازرگانی دولتی مناقصه حمل و نقل و توزیع کالاهای اساسی را که هفته گذشته در حضور نمایندگان شرکت‌کننده در این مناقصه و سازمان بازرسی کل کشور برگزار و برندگان آن مشخص شده‌بودن، بدون ذکر دلیل ابطال و اعلام کرد این مناقصه دوباره برگزار می‌شود.

شرکت بازرگانی دولتی مناقصه حمل و نقل و توزیع کالاهای اساسی را که هفته گذشته در حضور نمایندگان شرکت‌کننده در این مناقصه و سازمان بازرسی کل کشور برگزار و برندگان آن مشخص شده‌بودن، بدون ذکر دلیل ابطال و اعلام کرد این مناقصه دوباره برگزار می‌شود.


*** برگزاری مناقصه حمل و نقل و توزیع کالاهای اساسی در حضور نماینده سازمان بازرسی

 شرکت بازرگانی دولتی متولی اصلی تهیه و تأمین، خرید، ذخیره‌سازی و توزیع کالاهای اساسی در کشور است که در چند ماه گذشته از وزارت جهاد کشاورزی جدا شده با دستور دولت به وزارت صنعت، معدن و تجارت پیوست.

یکی از عمده‌کارهای شرکت بازرگانی حمل‌ونقل کالاهای اساسی تهیه‌شده به سراسر کشور است که هرساله این وظیفه را از طریق برگزاری مناقصه‌هایی به شرکت‌های حمل‌ونقل واگذار می‌کند.

در همین راستا دو هفته گذشته مناقصه‌ای از سوی شرکت بازرگانی دولتی برگزار شد.


*** ابطال مناقصه

در نهایت از میان شرکت‌های حمل‌ونقل هاگ بار، خلیج فارس و آبادان، شرکت هاگ بار حذف شد و خلیج فارس و آبادان در این مناقصه برنده شدند، که این مناقصه مقابل نمایندگان رسمی شرکت‌ها و همچنین نماینده سازمان بازرسی برگزار شده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد علی‌رغم اعلام برندگان این مناقصه، که دو شرکت خلیج فارس و آبادان با سابقه حمل‌ و نقل کل آرد کشور در آن پیروز شده‌اند، یک‌باره مناقصه ابطال و اعلام شده است که دوباره این مناقصه برگزار شود.

مشخص نیست توجیه شرکت بازرگانی دولتی برای ابطال این مناقصه و واگذار نکردن حمل و نقل کالاهای اساسی به دو شرکت خصوصی چه بوده و طبیعتا اعلام نکردن این دلایل شائبه‌های رانت برای سایر شرکت‌ها را تداعی خواهد کرد.

 حالا باید منتظر ماند و دید که شرکت بازرگانی دولتی چه دلیلی را برای ابطال این مناقصه مطرح می‌کند.

خبرگزاری صنایع آماده است جوابیه شرکت بازرگانی دولتی را منتشر نماید.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع،تاریخ انتشار:24آذر1398،کد خبر: 151541،sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
0
0
چون هیچی تو این مملکت حساب کتاب درستی نداره متاسفانه و نظم برقرار نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین