پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۰۸۰۱
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری خرمشهر با بیان اینکه عبور کاروان‌های زیارتی از مرز شلمچه ممنوع است گفت: کاروان‌های زیارتی تا اطلاع ثانوی به مرز شلمچه مراجعه نکنند.

شعار سال: احمد زابلی با بیان اینکه ممنوعیت خروج کاروان های زیارتی از مرز شلمچه به سمت عراق طبق دستور وزارت خارجه و وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است اظهار داشت: به زائران عتبات عالیات توصیه می‌شود سفر خود به کشور عراق را به تعویق اندازند.

وی افزود : تردد اتباع عراقی از مرز شلمچه برقرار است و مانعی برای تردد اتباع خارجی از این گذگاه مزی وجود ندارد.

زابلی گفت: عبور زائران و مسافران ایرانی که دارای موارد خاصی هستند از مرز شلمچه بلامانع است اما توصیه می‌شود اتباع ایرانی فعلا از سفر به کشور عراق صرف نظر کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری خرمشهر با بیان اینکه تردد اتباع عراقی از مرز شلمچه در حال انجام است، گفت: اتباع عراقی می توانند بدون روادید به شهرهای آبادان و خرمشهر در منطقه آزاد اروند تردد کنند اما اتباع عراقی که قصد سفر به خارج از منطقه آزاد اروند را دارند باید روادید معتبر تهیه کنند.

زابلی گفت: مرز تجاری شلمچه همچنان باز است و فعالیت اقتصادی از سوی تجار دو کشور ایران و عراق در پایانه مرزی شلمچه جریان دارد.

ورود اتباع و گردشگران عراقی به جمهوری اسلامی‌ایران از پایانه چذابه در استان خوزستان از روز یکشنبه هفته جاری ممنوع شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت عصرایران، تاریخ 26 آذر 98، کد مطلب: 704145: www.asriran.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین