پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۱۰۰
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷
سرپرست فرماندار خرمشهر از آغاز سفر دوباره گردشگران خارجی (عراقی) به منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند خبر داد.

شعار سال:نادر عمید‌زاده با اشاره به وضعیت آبی کرونایی در شهر‌های بندری آبادان و خرمشهر در محدودۀ منطقه آزاد اروند اظهار داشت: گردشگران عراقی می‌توانند پس از تست منفی PCR کرونا و اطمینان از انجام واکسیناسیون به منطقه آزاد اروند سفر کنند.
 
وی گفت: سفر گردشگران عراقی به منطقه آزاد اروند سبب رونق تجاری در بازار شهر‌های خرمشهر و آبادان و ایجاد اشتغال خواهد شد.
 
سرپرست فرمانداری خرمشهر با بیان اینکه سفر گردشگران عراقی به منطقه آزاد اروند همزمان با همه گیری ویروس کرونا متوقف شده بود ابراز امیدواری کرد سفر گردشگران عراقی آغاز رونق صنعت ترویسم در منطقه آزاد اروند باشد.
 
عمیدزاده با بیان اینکه سفر گردشگران عراقی بدون ویزا صورت می‌گیرد، افزود: گردشگری سلامت با آغاز سفر گردشگران عراقی در شهر‌های خرمشهر و آبادان رونق خواهد گرفت.
 
از سال ۱۳۹۷ با حذف ویزا برای سفر گردشگران عراقی به منطقه آزاد اروند، موج ورود گردشگران عراقی به شهر‌های آبادان و خرمشهر به اوج خود رسید.
 
در سال ۱۳۹۷ حدود ۵۰۰ هزار شهروند عراقی از منطقه آزاد اروند بازدید کردند.
 
فاصله شهر بندری بصره با خرمشهر ۳۵ کیلومتر است. مقصد بخش مهمی از صادرات کالا از منطقه آزاد اروند، عراق و شهر بندری بصره است.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی  مانا ، تاریخ انتشار:  10 آبان1400، کدخبر: ،www.mana.ir،91262

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین