پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 18
کد خبر: ۲۵۱۷۵۵
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: کشور در حال حاضر در تنگناهای اقتصادی زیادی از نظر بودجه است و بر این اساس، امکان افزایش وام ازدواج در بودجه سال ۹۹ به هیچ وجه وجود ندارد.
شعارسال: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: کشور در حال حاضر در تنگناهای اقتصادی زیادی از نظر بودجه است و بر این اساس، امکان افزایش وام ازدواج در بودجه سال ۹۹ به هیچ وجه وجود ندارد.

پروانه مافی  درباره احتمال افزایش وام ازدواج در سال آینده، گفت: ما در حال حاضر در تنگناهای اقتصادی زیادی از نظر بودجه هستیم و بر این اساس نمی توانیم وام ازدواج را افزایش دهیم.
 
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تحریم‌ها و عدم فروش نفت باعث شده است که درآمدهای سابق را نداشته باشیم، افزود: در وهله اول باید افزایش درآمد داشته باشیم تا بتوانیم بودجه مواردی چون وام ازدواج را افزایش دهیم.
 
وی ادامه داد: درخواست های برای افزایش میزان بودجه برخی جاها باید منطقی و مبتنی بر واقعیت های کشور باشد.
 
مافی با بیان اینکه البته وام ازدواج 30 میلیون تومانی سنخیتی با تورم موجود کشور ندارد، تصریح کرد: البته مجدد تکرار می‌کنم که ما باید ابتدا درآمد داشته باشیم و سپس بودجه بخشی را افزایش دهیم و بر این اساس، امکان افزایش وام ازدواج در بودجه سال 99 به هیچ وجه وجود ندارد.
 

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  خانه ملت   ،تاریخ انتشار: 2   دی   1398،کدخبر: 440562 ،www.icana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین