پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۵۲۷۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱
مراسم تودیع و معارفه دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران با حضور اعضای این انجمن، برخی تشکل‌های صنفی و اصحاب رسانه در محل این انجمن برگزار شد.

شعارسال: مراسم تودیع دبیرکل سابق انجمن لوازم خانگی ایران و معارفه عباس دمرچلی به عنوان دبیرکل جدید این انجمن با حضور اعضای این انجمن و برخی تشکل های صنفی در محل این انجمن برگزار شد.

رئیس انجمن صنایع لوازم خانگی در این جلسه با اشاره به اینکه ایجاد تغییرات، لازمه حرکت رو به جلو برای پیشرفت است، اظهار داشت:

بعداز نظرخواهی از اعضای انجمن تصمیم گرفته شد که آقای عباس دمرچلی به عنوان دبیرکل جدید انجمن صنایع لوازم خانگی مشغول به خدمت شود و آقای حبیب‌‌الله انصاری نیز به سمت مشاور عالی هیات مدیره منتصب شوند.

علیرضا دانیالی با تاکید بر این که هیچ عضوی از انجمن بر دیگر اعضای انجمن برتری ندارد، گفت:انجمن با تغییر درساختار هیئت مدیره در راستای رسیدن به اهداف صنعت لوازم خانگی قدم برداشته است و در این راستا نیز اقدامات اساسی و خوبی را انجام داده است که یکی از این اقدامات رفع مشکلات مالیاتی واحدهای فعال در حوزه صنایع لوازم خانگی بوده است.

رئیس انجمن صنایع لوازم خانگی در پایان صحبت‌های خود، اظهار داشت: انجمن قصد دارد با اعمال تغییرات اساسی و بنیادی صدای واحد صنعت لوازم خانگی در مجامع حاکمیتی باشد لذا در همین راستا تمام توان خود را به کار خواهد گرفت.

*** دبیرکل سابق انجمن لوازم خانگی/ تغییر و تحولی جدی در راستای بهبود شرایط صنعت لوازم خانگی

دبیرکل سابق این انجمن نیز در این جلسه با اشاره به قدمت انجمن صنایع لوازم خانگی ایران، اظهار داشت:

در عرصه مدیریت تعهد اولین اولویت است و مسئولیت‌پذیری، تحول و تکامل نیز از دیگر مبانی اصلی این عرصه بشمار می‌رود.

حبیب الله انصاری با اشاره به اینکه انجمن صنایع لوازم خانگی صدای واحد تمام تشکل‌ها است، گفت: صنایع لوازم خانگی تنها صنعتی است که با همه قشرهای مردم، اعم از روستانشین و شهرنشین، فقیر و غنی و تمام آحاد مردم سروکار دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در دوره جدید با بررسی‌های تخصصی ۵ عضو جدید به این اعضا اضافه شده است، گفت:انجمن، روند تغییر و تحولی جدی در راستای بهبود شرایط صنعت لوازم خانگی در پیش گرفته است که برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی صنایع لوازم خانگی نشان‌دهنده همین تغییر و تحول است.

مشاور عالی هیئت مدیره انجمن صنایع لوازم خانگی در پایان صحبت‌های خود، اظهار داشت:اگر امروز به عنوان مشاور عالی هیئت مدیره در خدمت شما هستم، مسئولیتم را به مراتب بیش از پیش احساس میکنم، چرا که در فضایی جامع‌تر در خدمت این صنعت خواهم بود.

*** دبیرکل جدید انجمن لوازم خانگی/ تغییر ساختار انجمن در دستور کار است

دبیرکل جدید انجمن صنایع لوازم خانگی نیز در ادامه این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن تشکر از تلاش اعضای هیات مدیره در سنوات قبل، اظهار داشت:

انجمن به عنوان یک نهاد دارای تاریخی است که در آن حتما موفقیت‌ها و بعضی مواقع نیز شکست‌هایی وجود داشته است لذا به سهم خود از تلاش‌های همه اعضا تشکر می‌کنم و امیدوارم که بتوانم با صداقت تمام و امانتداری کامل با راهنمایی هیئت مدیره پرچم را تحویل نفر بعدی دهم.

عباس دمرچلی در ادامه با اشاره به اینکه تغییر و تحول، انسان را از حالت یکنواختی جدا می‌کند، گفت: در برخی مواقع تغییر و تحول به علت جنبه‌های اقتصادی و اجتماعی به افراد تحمیل می‌شود ولی باید در نظر داشت اگر تغییر و تحول وجود نداشته باشد خمودگی و رکود بیشتر خواهد شد.

وی در ادامه با تاکید بر این که ظرفیت‌ها و توانمندی‌های پنهان اعضای انجمن باید کشف شود، گفت:هیچ تغییر و تحولی نمادین نیست و دارای هدف است به همین دلیل تغییر ساختار انجمن با مشورت هیئت مدیره و مشاوره اعضا انجام خواهد شد.

در همین راستا باید ساختار انجمن را به صورت تخصصی مطالعه کنم و پس از مطالعه دقیق ساختار‌ها نقاط ضعف را شناسایی و پس از آن اقدام به رفع آنها کنم.

*** تحویل نیروهای جوان بر اساس شایسته‌سالاری به انجمن

دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی در ادامه به سابقه اجرایی خود در صنعت کشور اشاره کرد و گفت: به مدت سی سال است که در خدمت صنعت بوده‌ام؛ بنابراین به خوبی صنعت را می‌شناسم.

تلاش بر اساس کادرسازی خواهد بود؛ وظیفه اصلی من تحویل کاد‌رهای جوان به انجمن خواهد بود.

همچنین معیارهای من بر اساس صلاحیت‌ها خواهد بود و تک تک اعضا را بر اساس شایسته سالاری نمره خواهم داد و توانمندی و صداقت آنها را مد نظر قرار خواهم داد و هیچ چیز جز صلاحیت و شایستگی در این میان نخواهد بود.

دمرچلی در ادامه با تاکید بر این که هر کجا ضرورت داشته باشد از اعضای انجمن مشاوره خواهم گرفت، خاطر نشان کرد:بازارهای جهانی و نقاط ضعف و قوت صنعت لوازم خانگی را کاملا می‌شناسم، صنعت لوازم خانگی موتور صنعت کشور است که نقش مهمی در اشتغال‌زایی ایفا میکند.

*** تعامل با تشکل‌های موازی

دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی درپایان اظهار داشت: تشکل‌های موازی با نیت خیرخواهانه تشکیل شده‌اند و یکی از برنامه‌های من تلاش برای تعامل با این تشکل‌ها در راستای ارتقای صنعت لوازم خانگی کشور خواهد بود.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری صنایع، تاریخ انتشار: 7دی1398 ، کدخبر: 153375: sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
0
0
صنعت لوازم خانگی باید حالا که به سمت حمایت از تولید ملی رفته کیفیت رو هم مد نظر قرار بده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین