پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۶۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
منابع آمریکایی به برخی شبکه‌های عراقی گفته‌اند یکی از موشک‌های ایران به سامانه اصلی مکان‌یابی و رهگیری پایگاه عین الاسد اصابت کرده است.

شعار سال:منابع آمریکایی به برخی شبکه‌های عراقی گفته‌اند یکی از موشک‌های ایران به سامانه اصلی مکان‌یابی و رهگیری پایگاه عین الاسد اصابت کرده است.

 به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، منابع آمریکایی از داخل پایگاه عین الاسد در استان الانبار به برخی از شبکه‌های عراقی گفته‌اند یکی از موشک‌های شلیک شده ایران به سامانه اصلی مکان یابی و رهگیری پایگاه اصابت کرد و آن را از کار انداخت.

ارتش آمریکا اذعان کرد موشک‌های شلیک شده از ایران به مقر‌های استقرار نظامیان این کشور در پایگاه عین الاسد در غرب عراق و انبار‌های مهمات و تجهیزات و سایر تاسیسات این پایگاه اصابت کرده‌اند.

شبکه تلویزیونی العالم اعلام کرد، مرکز پخش خدمات عمومی آمریکا با انتشار تصاویری ماهواره‌ای از حجم و میزان تخریب وارده به پایگاه عین الاسد در پی حملات موشکی صبح چهارشنبه ایران پرده برداشت. بر اساس ارزیابی مسئولان آمریکایی‏، این موشک‌ها از چندین سایت در داخل ایران شلیک شده‌اند و پانزده عدد از این موشک‌ها به پایگاه عین الاسد اصابت کرده‌اند.

منابع رسانه‌ای وایستگاه‌های تلویزیونی آمریکا اعلام کردند هیچ شواهدی مبنی بر اینکه نیرو‌های آمریکایی توانسته باشند موشک‌ها را رهگیری کنند، وجود ندارد. این در حالی است که یک منبع از داخل پایگاه عین الاسد به شبکه‌های عراقی اعلام کرده است یکی از موشک‌ها به بزرگترین سیستم مکان یابی و نظارت و رهگیری اصابت کرد و آن را از کار انداخته است.

بامداد دیروز (چهارشنبه) روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از حملات سنگین موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی «عین الاسد» در انتقام از ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و یارانش خبر داد.

حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به دو پایگاه آمریکا در عراق در صدر رسانه‌های جهان قرار گرفت و گروه‌ها و شخصیت‌های مختلف به این موضوع واکنش نشان دادند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:19دی1398،کد خبر:7202743،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
0
0
دمشون گرممممم خسته نباشین جوانمردان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین