پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۸۰۳
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲
علی اصغر عباسی مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان از کاهش ۶۴.۷ درصدی مصرف نفت سفید در استان خبر داد.

شعار سال: مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان از کاهش ۶۴.۷ درصدی مصرف نفت سفید در استان خبر داد.

علی اصغر عباسی روز جمعه اظهار داشت : طی ۹ ماه گذشته، ۱۹ میلیون و ۴۴۹ هزار لیتر نفت سفید در گیلان مصرف شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشاندهنده کاهش ۳۵ میلیون و ۶۳۲ هزار لیتریست.

وی با یادآوری اینکه طی ۹ ماه سال گذشته، ۵۵ میلیون و ۸۱ هزار لیتر نفت سفید در گیلان مصرف شد ، تصریح کرد: این رقم در مقایسه با مصرف سالجاری حاکی از کاهش ۶۴.۷ درصد این فرآورده است .

وی تحت پوشش گاز قرار گرفتن تعداد زیادی از مصرف کنندگان نفت سفید را از جمله دلایل عمده کاهش مصرف نفت سفید در ۹ ماه ابتدای سال جاری نسبت به سال گذشته عنوان کرد.

به گفته عباسی؛ از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه؛ بیشینه مصرف سوخت نفت سفید مربوط به روستاهای فاقد گاز شهرستان های مرکزی (توابع رشت و شفت ) ، انزلی ، لاهیجان ، رودسر ، تالش و رودبار و کمینه مصرف در شهرهای آستارا ، فومن و صومعه سرا بوده است .

در حال حاضر ، حدود ۱۸ هزار و ۵۰۰ خانوار در گیلان مصرف کننده نفت سفید هستند و عملیات توزیع این فرآورده نفتی توسط ۱۹۷ فروشندگی فعال و از طریق ۹ ناحیه شامل رودبار ، رودسر ، لاهیجان ، انزلی ، تالش، صومعه سرا ، آستارا ، فومن و رشت انجام می شود

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار:20دی1398،کد خبر:83628251،www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین