پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۵۹۶۲
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
محمدجوادآذری جهرمی به نمایندگی دولت از مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

شعار سال: به دنبال بارش‌های سنگین و سیل‌آسا در استان سیستان و بلوچستان، چند روزی است هموطنانمان در این استان با شرایط سختی دست و پنجه نرم ‌می‌کنند. این بارندگی‌ها طبق آمار باعث مسدود شدن  ۵۰۰ محور روستایی شده و خسارت سنگینی را به بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان سیستان و بلوچستان زده است.

 محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز سه‌شنبه به نمایندگی از دولت از مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان  بازدید کرد. او از مركز دهستان دستگرد از توابع بخش بنت شهرستان نيكشهر، روستای دل‌پیر، یک پل شکسته و چندین خانه خسارت دیده در این محدوده بازدید کرد. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن بازدید از مناطقی که دچار مشکل شده‌اند، از نزدیک با مردم سیل‌زده به گفت‌وگو پرداخت و سپس از پل هیتان که به پنج تیر مخابراتی صدمه زده و خطوط را بطور کامل قطع کرده بود دیدن کرد.

در ادامه ویدئویی از حضور وزیر ارتباطات در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان و گفت و گوی او مردم محروم و سیل زده این مناطق را مشاهده می کنید.

تعداد بازدید : 10

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 24 دی 98، کد مطلب: 7209305: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین