پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۵۷۸۸۴
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱
محمدرضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از مشخص شدن مالکیت سهام عدالت ۶ میلیون نفر خبر داد.

شعار سال:رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از مشخص شدن مالکیت سهام عدالت ۶ میلیون نفر خبر داد.

*** مالکیت سهام عدالت ۶ میلیون نفر مشخص شد

محمدرضا پور ابراهیمی در حاشیه نشست وزیر صنایع با مجمع نمایندگان استان کرمان، اظهار داشت:

در جلسه کمیسیون اقتصادی که با حضور روسای کمیته امداد، سازمان بهزیستی، سازمان خصوصی‌سازی و وزیر اقتصاد قرار شد سهام عدالت ۶ میلیون نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام‌خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و نیازمند جامعه به صورت مالکیت قطعی در اختیار آنان قرار گیرد.


*** تصویب سهام عدالت

آیین‌نامه اجرایی افزایش ثروت خانوارهای ایرانی از طریق گسترش سهم بخش تعاون براساس توزیع سهام عدالت در تاریخ ۹ بهمن ۸۴ و پس از اصلاح متن اولیه که خود در ۲۳ آبان ۸۴ مصوب هیئت وزیران شده بود، به تصویب این هیئت رسید.

تصویب اساسنامه شرکت کارگزاری سهام عدالت در همین روز بر عزم راسخ دولت جدید در عملی ساختن این پروژه صحه گذاشت و سهام مزبور پیش از آغاز سال ۱۳۸۵ در چهار استان به تعدادی از مشمولان طرح اعطا شد.

در مرحله اول واگذاری سهام عدالت به برخی از افراد تحت پوشش کمیته‌امداد، سازمان بهزیستی و رزمندگان بیکار فاقد شغل تقسیم شد و برگه‌هایی به عنوان برگه سهام عدالت نیز به مشمولان طرح سهام عدالت داده شد.

 ارزش این برگه‌ها در ابتدا ۵۰۰ هزار تومان سهام بود که بعد به یک میلیون تومان افزایش یافت، قرار بود که برای گروه‌های کم درآمد، نیمی از قیمت هر سهم تخفیف داده شود و نیمی دیگر نیز به مدت ده سال از محل سود شرکت بازپرداخت گردد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع،تاریخ انتشار:7بهمن1398،کد خبر: 823119،snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین