پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۹۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: حضور سرمایه گذاران واقعی در جزیره کیش روندی صعودی دارد به طوری که مراجعات سرمایه گذاران در حوزه صنعتی و غیر صنعتی با افزایش همراه شده است.
شعارسال: منطقه آزاد کیش دارای جذابیت‌های بی‌شمار گردشگری است و دسترسی آن به آب راه‌های آزاد جهانی و همچنین دسترسی و نزدیکی به بنادر و شهر‌های بین المللی منطقه همچون دبی، شارجه، منامه و دوحه، کیش را به یکی از منحصربه‌فردترین مناطق ایران تبدیل کرده است.

دارا بودن خط هوایی مستقل و خطوط کشتیرانی با امکان حمل خودرو از دیگر مزایایی است که این منطقه برای گردشگران و ساکنین خود ایجاد کرده است و همه این موارد در کنار سطح بالای امنیت اجتماعی و پایین بودن سطح ناهنجاری‌های اجتماعی این امکان را فراهم می‌آورد تا افراد زیادی منطقه آزاد کیش را برای زندگی، سفر و سرمایه گذاری انتخاب کنند.

کیش یکی از مناطق آزاد ایران است که روند رو به رشدی دارد و سرمایه گذاری در آن به گفته مسئولان منطقه روندی صعودی در پیش گرفته است. پروژه‌های سرمایه گذاری در کیش شامل پروژه‌های تفریحی- فراغتی، اقامتی-پذیرایی، خدماتی، تولیدی، زیرساختی و... است که پیش از این اقتصاد ۲۴ به تشریح برخی از این فرصت‌ها پرداخته است.
خبرنگار اقتصاد ۲۴ برای اطلاع از آخرین وضعیت سرمایه گذاری‌ها در جزیره کیش با ناصر آخوندی، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد کیش گفتگویی انجام داده که در پی می‌آید:

* روند سرمایه گذاری در منطقه آزاد کیش را چطور ارزیابی می‌کنید؟

- به‌رغم شرایط خاص اقتصادی متاثر از تحریم‌های ظالمانه غرب، حضور سرمایه گذاران واقعی در جزیره کیش روندی صعودی دارد به طوری که مراجعات سرمایه گذاران در حوزه صنعتی و غیر صنعتی با افزایش همراه شده است.

* چه میزان سرمایه گذاری داخلی و خارجی در سال گذشته و امسال در منطقه آزادکیش انجام گرفته است؟

- میزان سرمایه گذاری انجام شده و در حال انجام در ۶ حوزه خدماتی، هتلی، تجاری، ورزشی، فرهنگی- آموزشی و نمایشگاهی از حدود ۴۶۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۷ به بیش از ۲۸۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۸ رسیده است.


تولیدی////حضور سرمایه گذاران واقعی در منطقه آزاد کیش روندی صعودی دارد

* بیشتر در چه پروژه‌هایی سرمایه گذاری انجام شده و چه تسهیلات ویژه‌ای برای سرمایه گذاران در نظر گرفته اید؟

- بیشتر سرمایه گذاری‌ها در منطقه آزاد کیش در بخش غیر صنعتی و در حوزه هتلی بوده که مهم‌ترین کمک به فعالان این بخش در ترتیبات و میزان پرداخت در رابطه با پول زمین و پذیره‌ها بوده است.

در حوزه صنعتی در بخش ریالی ۲۱۶ میلیارد ریال و در بخش ارزی ۴۱ میلیون دلار، پروژه در حال انجام داریم که ۲۶ میلیون دلار آن محقق شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی رویداد24 ، تاریخ انتشار: 8 بهمن 1398 ، کدخبر: 202503 ، www.rouydad24.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
0
0
واقعا این میزان هم با اون ایده آلی که برای این منطقه تجاری قابل تصور بسیار زیاد فاصله داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین