پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۸۰۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۷
نصیری گفت:تاکنون برای ۱۷ هزار نفر اسکان اضطراری ایجاد شده و همچنین ۲۰ هزار بسته غذایی ۷۲ ساعته نیز ارسال شده است.

شعار سال: محمد نصیری رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر صبح امروز در مراسم ارسال کمک‌های فروشگاه شهروند شهرداری تهران به مناطق سیل‌زده به سیستان و بلوچستان گفت: طی ۵ سال گذشته میزان مداخله‌ای که هلال احمر در کمک‌رسانی به تغییرات اقلیم انجام داده بیش از اقدامات آن در حوزه جنگ بوده است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر افزود: تغییرات اقلیم تغییراتی است که انسان‌ها در ایجاد آن مداخله می‌کنند و اگر ما بستر زندگی خود را در کنار رودخانه ایجاد نکنیم در معرض خطرات ناشی از سیلاب قرار نمی‌گیریم.

نصیری با بیان اینکه کمتر از چند ماه پیش طرح نذر آب اجرا شد اظهار کرد: در سیستان و بلوچستان ۲۰ سال مداوم خشکسالی داشتیم و این باعث شده بود افراد این مناطق را ترک کنند و به حاشیه شهر‌های بزرگ بروند و برای اینکه حداقل زندگی در آنجا فراهم شود طرح نذر آب را اجرا کردیم.

او با بیان اینکه ۱۴ شهرستان دچار خسارت‌های ناشی از سیل شده‌اند گفت: تاکنون برای ۱۷ هزار نفر اسکان اضطراری ایجاد شده که در حال حاضر در چادر زندگی می‌کنند و ۲۰ هزار بسته غذایی ۷۲ ساعته هم ارسال شده است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه کمک‌های فروشگاه شهروند روز جمعه در میان سیل‌زدگان توزیع می‌شود، گفت: همکاران ما اقلام را در بسته‌های یک ماهه تنظیم می‌کنند و با اولویت خانواده‌هایی که در اسکان اضطراری هستند توزیع می‌کنیم.

نصیری افزود: از ابتدای سال جاری که ۷۰ هزار واحد مسکونی در گلستان دچار حادثه شدند که با مشارکت مردم ۲۴۰ میلیارد تومان کمک نقدی جمع آوری شد که ۵۰ میلیارد تومان آن صرف تهیه لوازم خانگی شد و به ۱۷ هزار خانوار ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 8 بهمن 98، کد مطلب: 7226017: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
0
خدا به داد این مردم ستمدیده برسه مردم ایران بیگناه ان ای خدا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین