پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۲۵۸۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
شاخص بورس در دومین هفته بهمن ماه امسال برای چندمین هفته پیاپی مثبت بود و با ۱۵۹۲۸ واحد افزایش، ۳.۸۷ درصد رشد را به ثبت رساند.

شعارسال:در جریان معاملات بورس اوراق بهادار در دومین هفته بهمن ماه امسال در حالی در ۴ روز معاملاتی تعداد ۲۶۶۱۵ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۶۴۱۸۰ میلیارد ریال در بیش از ۲ میلیون و ۹۳۶ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت که این آمار در مقایسه با هفته قبل‌تر که ۵ روز معاملاتی داشت به ترتیب ۲۱.۱۴، ۱۶.۱۶ و ۱۶.۰۱ درصد کاهش داشته است.

این درحالی است که در این مدت تعداد ۱۵۸۹ میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۶۲۴۶ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۱۴.۴۴ و ۱۴.۹۰ درصد افزایش همراه شدند.

در بازار بدهی که اوراق مشارکت، گواهی سپرده و صکوک معامله می شود، نیز در این مدت تعداد ۲ میلیون ۲۰۰ هزار برگه اوراق مشارکت به ارزش کل بیش از ۲۱۴۳ میلیارد ریال معامله شد.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به ۱۱ بهمن ماه برای چندمین هفته پیاپی مثبت بود و با ۱۵۹۲۸ واحد افزایش، ۳.۸۷ درصد رشد را به ثبت رساند و به رقم ۴۲۷۱۳۹ واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۸۱۱۱ واحد افزایش معادل ۶.۱۵ درصد افزایش را به ثبت رساند و به رقم ۱۳۹۹۶۲ واحد رسید.

این در حالی است که در هفته‌ای که گذشت شاخص بازار اول با ۱۱۸۰۱ واحد افزایش به رقم ۳۰۶۴۴۱ واحد و شاخص بازار دوم با ۳۱۳۸۷ واحد افزایش به عدد ۸۸۶۶۵۷ واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول ۴.۰۱ درصد افزایش و شاخص بازار دوم ۳.۶۷ رشد همراه شدند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 11 بهمن ماه 1398، کدخبر:www.tasnimnews.com،2192674

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
0
0
با این پایه پولی که هر روز هم رشد میکنه بالا رفتن شاخص بورس موضوع طبیعی و اتفاق خوبی برای اقتصاد نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین