پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۶۰۱۴۹
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴
دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران با تاکید بر اینکه دستگاه خودپرداز ساخته شده وارد ایران نمی‌شود، گفت که در بخش تولید خودپرداز تنها در ساخت بدنه و قسمت‌های فلزی پیشرفت‌هایی صورت گرفته، اما در بخش الکترونیک کار تولیدی عمیق انجام نشده است.

شعار سال: فرامرز رستگار دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران اظهار داشت: برخی از خودپردازسازان ایرانی قطعات این کالا را از خارج وارد کرده و فقط آنها را به هم متصل می‌کنند. در حال حاضر چهار شرکت، پروانه بهره‌برداری خودپرداز را از وزارت صمت دریافت کردند اما نظارتی روی کار این شرکت‌ها نشده و مشخص نیست دقیقاً چه فعالیتی انجام می‌دهند.

وی افزود: برخی از این شرکت‌ها از همان کشورهای خارجی که در گذشته دستگاه خودپرداز را وارد می‌کردند، همه قطعات را وارد می‌کنند، کار مختصری روی آن‌ها انجام می‌دهند و به عنوان محصول ایرانی با همان عنوان برند خارجی به بانک‌ها می‌فروشند.

دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران عنوان کرد: در بخش بدنه و قسمت‌های فلزی که به دلیل هزینه بالای حمل، واردات آن به صرفه نیست، پیشرفت‌هایی صورت گرفته، اما در بخش الکترونیک کار خاصی انجام نشده است. با وجود اینکه خودپرداز ساخته شده وارد نمی‌شود، اما می‌توان گفت کار تولیدی عمیق هم انجام نمی‌شود. مبدا واردات قطعات خودپرداز بیشتر کشورهای ژاپن، تایوان و کره است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری 90اقتصادی، تاریخ انتشار: 20 بهمن 1398، کدخبر: 2127910، www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین