پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۹۴۴
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲
تالار‌های عروسی و محافل شادی و عزاداری به منظور مقابله و پیشگیری از شیوع کرنا ویروس تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.
تالار‌های عروسی  هم تعطیل شدند

شعار سال:جان احمد آقایی- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان گفت: به تمامی اماکن برگزاری مراسم شادی و سوگواری، سالن‌های ورزشی، استخر‌ها و اماکن پرجمعیت و پر تردد که برنامه‌های آن‌ها می‌تواند به زمان دیگری که خطر  بیماری کرونا در استان فروکش کرده، موکول شود، اعلام کرده ایم که باید تعطیل شوند.

او با بیان اینکه مردم مراسم خود اعم از شادی، جشن و یا عزاداری را به منظور پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس به تعویق اندازند، گفت: شهروندان اگر با جا‌هایی مانند عکاسی قرار داد بسته اند، قراردادشان محفوظ خواهد ماند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان گفت: دستگاه قضایی اقدامات پیشگیرانه‌ای را برای حفظ سلامت جان و حقوق مردم انجام می‌دهد و انتظار دارد تمامی مردم نیز برای سلامت خود و عزیزان شان همکاری‌های لازم را انجام بدهند تا به سلامت از این مرحله از مشکلات نیز عبور کنیم.

آقایی افزود: پیشگیری از ابتلا به این بیماری را از طریق کسب اطلاعات صحیح و آگاهی درباره این بیماری و رعایت توصیه‌های بهداشتی، کاهش جمعیت در فضا‌های پر ازدحام و پر تراکم، عدم تردد و تجمع غیر ضروری و استفاده از ابزار‌های بهداشتی مانند ماسک، پد و محلول‌های ضد عفونی کننده عنوان کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری یاشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ: 06 اسفند 98، کد خبر: www.yjc.ir،7260254

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین