پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۳۱۷
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰
اعلام ابتلای معصومه ابتکار به کرونا و فاصله نزدیک ایشان به رئیس جمهور در جلسه روز قبل از اعلام بیماری ، همچنین ابتلای یکی از اعضای هیات اتریشی دیدار کننده از کشور و دارای نشست های متعدد با مقامات داخلی ، به بیماری کرونا ، این شائبه را ایجاد نموده که ممکن است رئیس جمهور کشورمان نیز به بیماری کرونا مبتلا شده باشد. ورای شایعات ، آماده انتشار توضیحات و روشنگری های لازم در این خصوص هستیم.

شعار سال: اعلام ابتلای معصومه ابتکار به کرونا و فاصله نزدیک ایشان به رئیس جمهور در جلسه روز قبل از اعلام بیماری ، همچنین ابتلای یکی از اعضای هیات اتریشی دیدار کننده از کشور و دارای نشست های متعدد با مقامات داخلی ، به بیماری کرونا ، این شائبه را ایجاد نموده که ممکن است رئیس جمهور کشورمان نیز به بیماری کرونا مبتلا شده باشد. ورای شایعات ، آماده انتشار توضیحات و روشنگری های لازم در این خصوص هستیم.

معصومه ابتکار، معاون رییس‌ جمهور ایران، که تایید شده به ویروس کرونا مبتلاست، طبق عکس‌های منتشرشده، دیروز در جلسه هیات دولت شرکت داشته. از جمله حدود سه متر با خود رئیس‌جمهور حسن روحانی فاصله داشته است.

احتمال ابتلای  رئیس جمهور به کرونا چقدر است؟

یکی از اعضای هیات اتریشی که هفته گذشته از ایران دیدار کرده‌اند، به کرونا مبتلا شده است. روزنامه کوریه، چاپ وین، خبر داده، یکی از اعضای هیات همراه وزیر امورخارجه اتریش که آخر هفته گذشته در ایران بوده، به دلیل داشتن علایم کرونا در بیمارستانی بستری شده.

این فرد به گزارش این روزنامه در بیمارستان «قیصر فرانتس جوزف» بستری است و علائم معمول کرونا مانند تب، تنگی نفس، و سرفه داشته.به نوشته این روزنامه، وزارت امورخارجه این کشور هنوز این خبر را تائید نکرده و گویا هنوز تست کرونای این فرد هم هنوز اعلام نشده است. عکس، وزیر امورخارجه اتریش را در دیدار با حسن روحانی نشان می‌دهد.

احتمال ابتلای  رئیس جمهور به کرونا چقدر است؟

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین