پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۲۴۹
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶
حاشیه روی و تاکید بر موارد حاشیه ای و غیر اولویت دار را شاید بتوان بعنوان استراتژی خانم ابتکار برای ماندن در افکار عمومی قلمداد کرد. برخی از کارشناسان معتقدند که او کمتر حرف اولویت داری برای گفتن دارد، اما نیاز به دیده شدن و مطرح بودن، او را به این سمت ها می کشد. خودتان لطفا قضاوت کنید.

شعار سال:  درخواست معاون رئیس‌جمهور در امور زنان برای درج نام مادر بر روی کارت ملی. بنظر شما این کار چه اثری می تواند روی نظام اداری کشور داشته باشد؟ چه اثر معناداری در دفاع از حقوق زنان دارد؟ چه کاربردی برای اجتماع داشته و مشکلی از مشکلات مردم را حل می کند و .... . بهتر می بود، خود خانم ابتکار به این سوالات جواب می دادند.

معصومه ابتکار در صفحه‌ توئیتری خود نوشت:« طی مکاتبه‌ای حدود دو هفته قبل از وزیر کشور درخواست کردم همانطور که در شناسنامه نام مادر کنار نام پدر آمده، در کارت ملی هم از این به بعد نام مادر درج شود تا هر ایرانی به نام پدر و مادر، هر دو، شناخته شود.»

 

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری تابناک ، تاریخ انتشار 30 شهریور    99، کد خبر:   1003808، www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین