پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۶۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
دو هفته‌ای است که گویا مشکل صدور کارت ملی جدید حل شده است. اما متاسفانه شاهد ارسال پیام‌های مشوش کننده توسط مدیران این سازمان هستیم. آیا بهتر نیست که بجای ارسال پیام‌هایی نظیر اعتبار کارت ملی‌های قدیمی به اتمام رسید و نظایر آن، با پیام‌های تشویقی و تسهیل کننده با مردم تامل برقرار کنید؟ آیا ضرورت ندارد که برای کم کاری‌های چند ساله تان، از مردم پوزش طلبی کنید؟ آیا از مشکلات ایجاد شده برای مردم با ان تکه کاغذ به اصطلاح رسید نام نویسی کارت ملی، مطلع هستید.
شعار سال: مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان گفت: حدود سه میلیون و ۸۷۲ هزار نفر از جمعیت ۱۵ ساله و بیشتر استان (واجدان دریافت کارت ملی) درخواست دریافت کارت ملی هوشمند داده و بیشترآن‌ها دریافت کرده اند یا در نوبت دریافت هستند. مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان افزود: تا زمان آماده شدن کارت ملی هوشمند، رسید آن حکم کارت را دارد.

وی ادامه داد: کارت ملی قدیم دیگر برای هیچ کار بانکی و اداری قابل قبول نیست و واجدان شرایط باید در کوتاهترین زمان برای تعویض آن اقدام کنند.

غفرانی از افرادی که پس از طی فرآیند تعویض کارت ملی، همچنان کارت ملی هوشمند به دستشان نرسیده است خواست با در دست داشتن رسید به محل ثبت نام اولیه خود شامل ثبت احوال و دفاتر پیشخوان و پست مراجعه کنند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۳دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۱۰۷۳۶۸، borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
0
0
ثبت احوالی ها نیاز دارن که از این دست رفتارها برای بقای خودشون داشته باشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین