پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۶۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳
دقیقا در تاریخ ۶ بهمن ماه ۱۳۹۸ بعد از درگیری ایجاد شده با کارمند یکی از بانک‌ها و عدم انجام امورات بانکی بدلیل نداشتن کارت ملی جدید یا برگه درخواست کارت ملی جدید (منظور همان کاغذ پاره معروف است)، به دفاتر خدمات الکترونیک دولت مراجعه نموده و درخواست کارت ملی جدید کردیم. چند روز پیش پیامکی مبنی بر آماده بودن کارت ملی و ضرورت حضور در دفتر مربوطه دریافت کردیم. حال چند سوال برایمان پیش آمده است؟ چرا عمر و اعصاب و سلامت شهروندان با قلدربازی‌ها و بخشنامه محوری مدیران باید هدر برود؟ در این د سال و نیم، ما فقط و فقط با کارت ملی قدیم کار کرده ایم و صرفا بشکل محدود درخواست روئیت کاغذ پاره ثبت نام شده است؟ کجای دین، اخلاق، حکمرانی خوب و علم، توصیه به این شیوه مدیریت و این نوع تعامل در روند خدمات رسانی به ارباب رجوع کرده است؟ درگیری پشت درگیری، چرا که بعضی از کوتوله‌های مدیریت دولتی، کارشان را بلد نیستند. چندبار وعده اتمام و به روز رسانی صدور کارت ملی در دولت قبل داده شد؟ چرا باید اجازه این حد دولتی گرایی ناکارآمد و نظام بروکراسی غیرپاسخگو داده شود؟ آیا وزیر محترم کشور، می‌تواند به وعده دو ماهه خود برای اتمام پشت نوبتی‌ها و به روز کردن فرآیند صدور کارت ملی، جامه عمل بپوشد؟ باور بفرمائید با تمام علایق دینی و وطن دوستی و اجتماع گرایی خودمان، تاسف می‌خوریم که با این حد سخیف از مدیریت اجرایی درگیریم. تعبیر به سو نشود، صرفا درد دل بود.
شعار سال: وزیر کشور گفت: در آغاز دولت سیزدهم حدود ۱۰ میلیون نفر کارت ملی خود را دریافت نکرده بودند که با تامین اعتبار در این دولت ۵ میلیون کارت ملی صادر شد و ما بقی هم تا دو ماه آینده صادر می‌شود.
تعداد بازدید : 30
واقعیت صدور کارت ملی بعد از دو سال و نیم معطلی را باور کنیم یا وعده دو ماه وزیر کشور را؟
دقیقا در تاریخ ۶ بهمن ماه ۱۳۹۸ بعد از درگیری ایجاد شده با کارمند یکی از بانک‌ها و عدم انجام امورات بانکی بدلیل نداشتن کارت ملی جدید یا برگه درخواست کارت ملی جدید (منظور همان کاغذ پاره معروف است)، به دفاتر خدمات الکترونیک دولت مراجعه نموده و درخواست کارت ملی جدید کردیم. چند روز پیش پیامکی مبنی بر آماده بودن کارت ملی و ضرورت حضور در دفتر مربوطه دریافت کردیم. حال چند سوال برایمان پیش آمده است؟ چرا عمر و اعصاب و سلامت شهروندان با قلدربازی‌ها و بخشنامه محوری مدیران باید هدر برود؟ در این دو سال و نیم، ما فقط و فقط با کارت ملی قدیم کار کرده ایم و صرفا بشکل محدود درخواست رؤیت کاغذ پاره ثبت نام شده است؟ کجای دین، اخلاق، حکمرانی خوب و علم، توصیه به این شیوه مدیریت و این نوع تعامل در روند خدمات رسانی به ارباب رجوع کرده است؟ درگیری پشت درگیری، چرا که بعضی از کوتوله‌های مدیریت دولتی، کارشان را بلد نیستند. چندبار وعده اتمام و به روز رسانی صدور کارت ملی در دولت قبل داده شد؟ چرا باید اجازه این حد دولتی گرایی ناکارآمد و نظام بروکراسی غیرپاسخگو داده شود؟ آیا وزیر محترم کشور، می‌تواند به وعده دو ماهه خود برای اتمام پشت نوبتی‌ها و به روز کردن فرآیند صدور کارت ملی، جامه عمل بپوشد؟ باور بفرمائید با تمام علایق دینی و وطن دوستی و اجتماع گرایی خودمان، تاسف می‌خوریم که با این حد سخیف از مدیریت اجرایی درگیریم. تعبیر به سو نشود، صرفا درد دل بود.
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
0
0
کارت ملی کی میاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین