پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۳۲۴
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱
محمدرضا پورابراهیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: در اصلاح ساختار بودجه باید جایگزین‌هایی برای درآمد نفتی مدنظر گرفته می‌شد. ، در بودجه سال آینده هم ردی از آن نیست و مانند بودجه‌های سنواتی گذشته بودجه‌ریزی انجام شده است.

شعار سال:اساس بودجه سال جاری و سال آینده قرار بود با اصلاح ساختار همراه باشد اما به این مهم توجه نشد.

محمدرضا پورابراهیمی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: سال ۹۷ که آمریکا از برجام خارج شد امیدوار بود بتواند اقتصاد ایران را به ورشکستگی برساند، اما آنها به خواسته‌شان نرسیدند. در همین حال بهترین فرصت بود که اصلاح ساختار بودجه با توجه به شرایط کشور و محدودیت‌هایی که ایجاد شده در دستور کار خود قرار گیرد که این اتفاق نیفتاد.

وی بیان کرد: در اصلاح ساختار بودجه باید جایگزین‌هایی برای درآمد نفتی مدنظر گرفته می‌شد و از سوی دیگر مصارف با مدیریت بیشتری اتفاق می‌افتاد. درحالی که از دو سال پیش تاکنون انتظار می‌رفت این اقدام مهم در دستور کار دولت قرار بگیرد، در بودجه سال آینده هم ردی از آن نیست و مانند بودجه‌های سنواتی گذشته بودجه‌ریزی انجام شده است.

محمدرضا پورابراهیمی افزود: مجلس اختیار زیادی برای تغییر در بودجه سالانه کشور ندارد و اگر این اتفاق بیفتد دولت به شورای نگهبان شکایت خواهد کرد که مغایر با آن چیزی است که به مجلس تحویل داده است. در این صورت اگر مجلس و دولت به توافق نرسند، مجمع تشخیص مصلحت نظام برای آن تعیین تکلیف خواهد کرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی نود اقتصادی،تاریخ انتشار:20اسفند1398،کد خبر:2128962،www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین