پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۷۶۰
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷
در رأی گیری امروز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۶۷ رای موافق، ۱۱۴ رای مخالف و ۳ رای ممتنوع از ۱۹۱ نماینده حاضر با کلیات لایحه بودجه سال ۹۹ کل کشور مخالفت کردند.
شعارسال: دولت سال جدید را بدون بودجه مصوب آغاز می کند/ احتمالا بررسی بودجه به مجلس آینده برسد و اولین چالش آن با دولت شود.
 
 مجلس شورای اسلامی کلیات لایحه بودجه سال ۹۹ کل کشور را رد کرد.
 
در رأی گیری امروز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۶۷ رای موافق، ۱۱۴ رای مخالف و ۳ رای ممتنوع از ۱۹۱ نماینده حاضر با کلیات لایحه بودجه سال ۹۹ کل کشور مخالفت کردند.

با این اوصاف، لایحه به دولت بر می گردد، مدت ها در آنجا مورد اصلاح قرار می گیرد، سپس به کمیسیون مربوطه در مجلس می رود تا سرانجام در صحن علنی مطرح شود. با توجه به این پروسه طولانی، قطعا سال 99 در حالی آغاز می شود که دولت بودجه مصوب در اختیار ندارد.

همچنین احتمال دارد بررسی بودجه به مجلس یازدهم برسد و اولین چالش دولت و مجلس جدید، بررسی لایحه بودجه باشد.
 
گفته می شود مخالفان لایحه بودجه 99 به این علت بدان رأی منفی داده اند که در این لایحه، دایره شمول مالیات گسترده تر شده و این امر، باعث تشدید فشار بر اقشار متوسط و ضعیف جامعه می شود.

عدم رعایت اصلاحات ساختای، عدم انطباق با برنامه ششم، غیر واقعی بودن منابع درآمدی، عدم لحاظ شرایط خاص کشور و ... از دیگر عوامل مخالفت مجلس با لایحه بودجه 99 عنوان شده است.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری تحلیلی  عصر ایران  ،تاریخ انتشار: 5  اسفند 1398،کدخبر:    715349 ،www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین