پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۵۵۱
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶
اولین سیستم آموزش فنی خودرو به صورت آنلاین در گروه خودروسازی سایپا راه اندازی و تعمیرکاران و کارشناسان فنی شرکت سایپا یدک به صورت آنلاین و غیرحضوری در این دوره آموزشی حضور پیدا کردند.

شعار سال: در ادامه اقدامات گروه خودروسازی سایپا جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و عدم تجمع افراد جهت آموزش حضوری، شرکت سایپا یدک اقدام به برگزاری دوره آموزشی ویژه محصولات گروه سایپا برای تعمیرکاران و کارشناسان فنی شبکه نمایندگی‌ها به صورت آنلاین کرده است.

از دیگر نتایج راه اندازی این سیستم، ارتقا کیفیت و اثربخشی دوره‌ها و کاهش هزینه‌های آموزش نمایندگی ها است.

در نخستین کلاس‌های برگزار شده در این دوره آموزش آنلاین، عیب‌یابی سیستم الکترونیکی خودروهای ایکس ۱۰۰، ایکس ۲۰۰، کوئیک و ساینا آموزش داده شد.

 

*** برگزاری کلاس با۵۰۰ کاربر به صورت آنلاین

 مطالب این کلاس‌های آموزشی به مدت ۲ ساعت و نیم، با کیفیت بسیار بالا (Full HD) و به صورت همزمان برای تمامی نمایندگی‌های مجاز سطح کشور و امدادگران شرکت امداد خودرو سایپا ارائه شد.

 با اجرای این شیوه آموزشی که با حضور نزدیک به ۵۰۰ کاربر به صورت آنلاین برگزارشد، تعمیرکاران و کارشناسان فنی ضمن آموزش موارد فوق، سوالات خود را مطرح کردند. این دوره آموزشی با سه دوربین و کیفیت بالا ضبط و پس از پایان دوره در سایت شرکت سایپا یدک جهت ارتقا شبکه نمایندگی‌ها بارگذاری خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع، تاریخ 22 اسفند  98، کد مطلب: 163877: www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین