پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۶۱۸
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷
شورای جهانی سفر و جهانگردی (WTTC) پیش بینی کرد: شیوع ویروس کرونا بالغ بر ۵۰ میلیون شغل را در جهان در بخش مسافرت و گردشگری در معرض نابودی قرار می‌دهد.

شعار سال:شورای جهانی سفر و جهانگردی (WTTC) پیش بینی کرد: شیوع ویروس کرونا بالغ بر ۵۰ میلیون شغل را در جهان در بخش مسافرت و گردشگری در معرض نابودی قرار می‌دهد.

به نقل از رویترز، این شورای جهانی در بیانیه‌ای ضمن اشاره به اینکه کرونا احتمالاً مسافرت‌های بین‌المللی را در سال جاری به یک سوم تقلیل خواهد داد، اعلام کرد: «شیوع کرونا به وضوح تهدیدی بزرگ برای کل صنعت گردشگری است؛ چه برای آنانی که در این حیطه فعالیت می‌کنند و چه برای آن دسته افرادی که مشتاق ادامه جهانگردی هستند. خسارتی که کرونا ظرف مدت سه ماه در سال ۲۰۲۰ به صنعت مسافرت جهانی وارد می‌کند معادل نابودی ۱۲ تا ۱۴ درصدی مشاغل این بخش است.

در ادامه این بیانیه از دولت‌ها درخواست شده است تا به محض تحت کنترل درآمدن این اپیدمی جهانی، تا حد امکان روادید را حذف یا اعطای آن را تسهیل کرده، مالیات سفر را کاهش داده و برای احیای صنعت گردشگری محرک‌هایی در نظر گرفته و معرفی کنند.

لازم به ذکر است، صنعت گردشگری ۱۰ درصد از تولید ناخالص و مشاغل جهان را تشکیل می‌دهد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا،تاریخ انتشار:23اسفند1398،کد خبر:1590381،www.dana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین