پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۲۶۵۷۳۵
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴
با توجه به مشخص شدن مصادیق کسب و کارهایی که به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا با مشکلاتی مواجه شده و مشمول سه ماه تعویق اقساط وام ها خواهند بود.دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی خبر داد که با توجه به مشخص شدن مصادیق کسب و کار‌هایی که به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا با مشکلاتی مواجه شده و مشمول سه ماه تعویق اقساط وام‌ها خواهند بود از روز شنبه این دستورالعمل در اختیار شعب بانک‌ها قرار خواهد گرفت و جنبه اجرایی می‌یابد.

شعار سال: دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی خبر داد که با توجه به مشخص شدن مصادیق کسب و کار‌هایی که به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا با مشکلاتی مواجه شده و مشمول سه ماه تعویق اقساط وام‌ها خواهند بود از روز شنبه این دستورالعمل در اختیار شعب بانک‌ها قرار خواهد گرفت و جنبه اجرایی می‌یابد.

علیرضا قیطاسی در گفتگو با «نود اقتصادی» اذعان داشت که شب گذشته تکلیف این مصادیق روشن شده و از روز شنبه بانک‌ها این بخشنامه را اجرایی خواهند کرد. به گفته وی، افراد واجد شرایط و مشمول این مصادیق، باید در خواست خود را به بانک مربوطه ارائه کنند تا سه ماه تعویق اقساط برای آن‌ها اجرایی شود.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری 90 اقتصادی، تاریخ انتشار 23 اسفند    98، کد خبر:   2129031، www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین