پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۲۶۶۵۰۷
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷
تخریب ۶۸ خودپرداز بانکی در لرستان بر اثر شست و شوی غیراصولی توسط مردمرئیس شورای هماهنگی بانک های لرستان گفت: ۶۸ دستگاه خودپراز سیستم بانکی بعلت شست و شوی غیر اصولی توسط مردم تخریب شده که با توجه نبود قطعات راه اندازی استفاده از این دستگاهها امکان پذیر نیست.

شعار سال: بیژن مقدم بیرانوند روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه کارکنان بانک ها موظف به نظافت خودپردازها هستند افزود: مردم از شستشوی دستگاه ها خودداری کنند.

مقدم بیرانوند اظهار داشت : ۵۰ درصد این دستگاه های تخریبی مربوط به بانک ملی می باشد و این در حالی است که در اغتشاشات آبان ماه ۴۲ دستگاه از سیستم بانکی تخریب شد.

رئیس امور شعب بانک ملی استان با بیان اینکه در تعطیلات نوروز ۵۰ درصد از شعب بانک ها فعالیت ندارند ،افزود:بارها اعلام کرده ایم که بانک ها مکلف به نظافت و بهداشتی کردن این دستگاهها می باشند و مردم تنها با دستکش از خودپردازها استفاده کنند و نیازی به مواد ضد عفونی کننده نیست.

وی تصریح کرد: از رسانه ها و مسئولین جهت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی استمداد می طلبیم چرا که ادامه این روند یعنی تخریب صددرصدی دستگاههای خودپرداز استان که با توجه به تحریم قطعات و ممنوعیتی که برای واردات دستگاههای خودپرداز وجود دارد فاجعه ای جبران ناپذیر خواهد بود.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری عصر ایران، تاریخ انتشار 29 اسفند    98، کد خبر:   719467، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین